تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق/آزادسازی منطقه«حوش‌شلق» در غوطه

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، منابع میدانی گزارش دادند امروز صدا انفجار مهیبی فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق را تکان داد که بعدا مشخص شد که این موقعیت نظامی هدف حمله نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به گفته این منابع، مسئله قطعی این است که حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه المزه از طریق موشک‌هایی صورت گرفته است که از فراز آسمان لبنان عبور کرده است.

عبدالله علی کارشناس سیاسی سوری گفت : حمله رژیم اسرائیل به یک موضع در فرودگاه نظامی المرزه همزمان با پیروزی‌های ارتش سوریه صورت گرفته است که معادلات میدانی در حلب کاملا به نفع آن تغییر کرده است.

وی افزود حمله رژیم صهیونیستی هیچ پیامی با خود به همراه ندارد، زیرا نحوه حمله که از خارج فضای سوریه صورت گرفته به این اشاره می‌کند که اسرائیل از یک خلاء‌و شکاف رها شده سوء‌ استفاده می‌کند و تلاش می‌کند پیش از آنکه این شکاف به رویش بسته شود، از آن بهره‌برداری کند.

فرودگاه نظامی المزه از مهمترین فرودگاه‌های نظامی سوریه به شمار می‌رود، یکی از مهمترین دلایل آزادسازی شهر داریا، دور کردن تروریست‌ها از این فرودگاه مهم بود که در نزدیکی آن قرار دارد.

آزادسازی منطقه«حوش شلق» در حومه دمشق

خبر دیگر‌ اینکه نیروهای ارتش سوریه توانستند در ادامه عملیات خود در عمق غوطه شرقی در حومه دمشق، منطقه حوش شلق را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند.

ارتش سوریه عملیات خود را از سمت المیدعانی آغاز کرد که در نتیجه آن تروریست‌های باند جیش‌الاسلام مجبور شدند به استحکامات خود در مزارع و دور از این منطقه عقب‌نشینی کنند.

منطقه حوش شلق حدود یک کیلومتر مربع وسعت دارد که در امتداد شهرک  المیدعانی قرار دارد که چند روز پیش ارتش سوریه آن را پاکسازی کرده بود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *