پدیده شاندیز قصد فعالیت در تبریز را هم داشت/مسئولان مانع این کار شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،میرهادی قره‌سیدرومیانی سخنگوی کمیسیون قضایی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص تلاش پدیده شاندیز برای حضور در تبریز اظهار داشت: حدود 6 ماه پیش طرحی از سوی شهرداری عنوان شد که در آن برای پروژه پدیده شاندیز دعوت به سرمایه گذاری کرده بودند.
وی افزود: در آن برهه زمانی با توجه به گزارشی که آقای هوشیار شهردار منطقه 5 تبریز ارائه کرد، به این نتیجه رسیدیم که این طرح به نفع استان نیست.
قره‌سید تصریح کرد: آقای شهردار به دستور شخص استاندار با هلی کوپتر سطح شهر را از بالا نظاره کرد تا مقدمات کار فراهم شود اما به دلیل اینکه در منطقه 5 بیشترین جذب سرمایه گذاری را داشتیم و همچنین شخص آقای هوشیار دارای تجریه و تخصص بود به گزارش وی استناد کرده و مانع شدیم تا سرمایه گذاری به سمت پدیده شاندیز سوق پیدا کند.
نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: بنابراین بنده و دیگر مسئولان رایزنی های لازم را با مسئولان استان انجام دادیم که در تبریز و آذربایجان شرقی دچار مشکلاتی که امروز برای پدیده شاندیز به وجود آمده نشویم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *