تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن شعار «ما می‌توانیم» ملت ایران

به گزارش میانا به نقل از فارس، یوسف داودی نماینده مردم سراب گفت: ‌16 آذر یادآور مقاومت و ایستادگی دانشجویان این مرز و بوم در برابر استعمار غرب و استبداد داخلی است که به درستی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.             

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در میان اقشار تأثیرگذار جامعه، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن رژیم کودک‌کش صهیونیستی مدام در تلاش هستند تا با نفوذ در بین مردم به ویژه قشر دانشجو و فرهیخته کشور و با سُست کردن پیوندهای ناگسستنی دانشجویان با خط ولایت و دور کردن این قشر متفکر از علم و دانش، جهاد علمی کشور را متوقف کنند. 

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار «ما می‌توانیم» برگرفته از رهنمودهای امام خمینی(ره)‌ و راهکاری برای خودباوری است، یادآور شد: نظام سلطه می‌کوشد تا شعار «ما می‌توانیم» را که از تعلیمات امام خمینی(ره) به ملت مسلمان و انقلابی ایران است، از ذهن ملت ایران پاک کرده و به جهانیان ثابت کنند که این شعار فقط در حد یک شعار است و ملت ایران در خیلی از مسائل علمی ناتوان و نمی‌توانند پیشرفت کنند.

داودی مطرح کرد: ملت غیور ایران باید مانند همیشه توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده و دشمنان خود را در رسیدن به اهداف شان مایوس نماید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *