حق دانشجو، مطالبه گری است/ دانشجو اگر خوب مطالعه کند، خوب هم مطالبه خواهد کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ پاسدار جعفر غیابی در مراسم روز دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، با بیان اینکه اکنون  نظام سیاسی ایران مدیون دانشجویان است اظهار کرد: دانشجویانی که با زحمت شبانه روزی توانستند استقلال دارویی و درمانی را به مرحله خودکفایی برسانند و آنها از این انقلاب و این نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران، سهم عمده ای دارند.

 

وی ۱۶ آذر را در سه جمله لا اله الا ا…، مرگ بر آمریکا و مصداق رجز حضرت ابوالفضل(ع) عنوان کرد و افزود‌: روز دانشجو روزی است باید در همه حال این روز مهم را گرامی داشت و بایستی پای ارزش و منزلت او نشست. دانشجویی که از جان خود می گذرد تا نهال انقلاب آبیاری شود.

 

غیابی با اشاره به اینکه نباید در دانشجو تغییر ایجاد کرد گفت: بعد از فتنه ۸۸ تا به امروز، ۱۲ پروژه براندازی حکومت ایران به دست آمریکا و انگلیس در این کشور اتفاق افتاده است و این ۱۲ پروژه برای آنها بیش از ۲۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است ولی نتوانسته اند کاری انجام دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه میانه یکی از ۱۲ پروژه دشمنان را راه اندازی شبکه های اجتماعی اعم از اینترنتی و موبایلی و زمینه ای برای تحول در ذائقه فکری، سیاسی و اجتماعی و نفوذ بر جوانان کشور برشمرد و بیان کرد: مقام معظم رهبری در ۹ ماهه اخیر، از یک واژه ای به نام «نفوذ» استفاده کرده اند که در این بین، شش کشور سوئد، ایتالیا، انگلیس، هلند، آلمان و فرانسه در این پروژه نفوذ همکاری داشته و تقسیم کار نموده اند تا این برنامه را در ایران پیاده کنند چون که برای این کار سرمایه کلانی هزینه کرده اند.

 

او در خصوص هدف اصلی دشمنان نظام از ایجاد پدیده ای به نام برجام خاطر نشان کرد: هدف اصلی آنها از برجام، کشاندن ایران اسلامی به انزوای سیاسی، شکاف اجتماعی بین مردم، دولت و نظام، اختلاف و دو گانگی بین مردم، تحمیل اراده خودشان، تهدید و ارعاب و ایجاد ترس داخلی است.

 

غیابی پروژه برجام از طرف دشمن را یک طناب دار بر گردن جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: آنها می خواستند در پدیده فرجام، فکر سیاسی، اجتماعی، غیرت سیاسی ما را با فکر انگلیسی ها (آنگلوساکسون ها) نزدیک تر کنند و این ما هستیم که نباید بگوییم، ما توان مقابله با آمریکا را نداریم و بایستی با آنها تمکین کنیم.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه، اگر امروزه هر کشوری به آمریکا تکیه کند و از او بترسد، مطمئناً سقوط خواهد کرد، گفت: حق دانشجو مطالبه گری است. اگر خوب مطالعه کند، به خوبی هم مطالبه خواهد کرد. واین کشور، مال شماهاست. چون بسیاری از محدودیت ها، مشکلات و از همه مهمتر جنگ را تحمل کردیم تا عزتمند زندگی کنیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در ادامه این مراسم، ضمن عرض تبریک روز دانشجو، اذعان کرد: همه ی ما، علی الخصوص شما دانشجویان، باید در زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی توانمندی های خود را بالا ببریم و بدانیم که کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس و سایر قدرت ها همواره به دنبال منافع خود  و استثمار سایر کشورها به طرق مختلف هستند.

 

دکتر علی سلیمی شاملو ادامه داد: دانشجویان دانشکده های آن زمان، تظاهرات پرشوری انجام داده و علیه رژیم شاه کودتا برپا کردند و رژیم که به خوبی از خشم دانشجویان نسبت به خود و آمریکا از پیش آگاه بود، با تمام قوا متوجه دانشگاه شد.

 

وی با اشاره به هدف اصلی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: بالا بردن کیفیت آموزش یکی از اهداف و رسالت اصلی مجموعه دانشگاهی واحد میانه است. چرا که  می گویند برای نابودی یک ملت، نیازی به بمب هسته ای نیست. فقط کافی است سطح آموزش و کیفیت آموزش را پایین آورد و اجازه تقلب به دانشجو داد.

 

سلیمی اضافه کرد: بیمار به دست پزشک متقلب خواهد مرد و خانه به دست مهندس متقلب ویران و عدالت به دست قاضی متقلب ضایع خواهد شد و در یک کلمه سقوط آموزش برابر است با سقوط ملت.

 

در ادامه مراسم از دانشجویان ممتاز علمی، آموزشی و فرهنگی با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

مراسم روز دانشجو به همت حوزه بسیج دانشجویی و معاونت دانشجویی و فرهنگی و با حضور جمع کثیری دانشجویان، و مسئولان دانشگاه در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 

img_3329 img_3370 img_3429 img_3462 img_3499 img_3624 img_3630 img_3654

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *