همسر نتانیاهو به اتهام سوء استفاده از امکانات عمومی محاکمه می شود

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، رادیو رژیم صهیونیستی از دست یافتن پلیس به مدارکی جدید خبر داده است که اجازه خواهد داد پرونده سوء استفاده سارا و بنیامین نتانیاهو به دادگاه احاله شود.

 

در ماه می گذشته رسانه های اسرائیلی گزارش داده بودند که سارا نتانیاهو به توصیه پلیس این رژیم در پرونده موسوم به «خانه های نخست وزیر» مورد پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

 

روزنامه هاآرتس روز پنجشنبه دراین باره نوشت: پرونده سارا نتانیاهو به دفتر دادستان قدس رفته و دادستان نیز برای تکمیل تحقیقات آن را به پلیس ارجاع داده است.

 

پلیس رژیم صهیونیستی از رد یا تایید این اطلاعات در گفتگو با فرانس پرس خودداری کرد و دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز هیچ توضیحی در این باره نداد.

 

پیش از این در دسامبر سال ۲۰۱۵ بعد از طرح اتهاماتی علیه نتانیاهو و همسرش، بازپرسان اسرائیلی آغاز به تحقیقاتی درباره استفاده از اموال عمومی در چمن کاری باغ ها و تعمیرات برقی منزل خصوصی نخست وزیر صهیونیستی در قیصریه واقع درغرب سرزمین های اشغالی کرده بودند.

 

بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی تصریح کرده بود: «سارا نتانیاهو» اتهام سو استفاده از اموال دولتی و اسراف در هزینه های خانوادگی تحت پیگرد است.

 

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم با رد این اتهامات در صفحه فیس بوک خود مدعی شد: این اتهامات از اساس نادرست است و همسر من جرمی را مرتکب نشده است.

 

بازجویی و تحقیقات از همسر نتانیاهو پس از آن آغاز شد که یک کارگر برقکار به نام «آوی فحیما» گفت به او دستور داده شده است تجهیزاتی برای خانه نخست وزیر در بیت المقدس تهیه و نصب کند اما پس از آن به او گفته شد این تجهیزات را در خانه شخصی نتانیاهو و همسرش در جایی دیگر نصب کند.

 

همچنین همسر نتانیاهو متهم شده یک کارمند دولتی را برای نگهداری از پدر خود به خانه وی فرستاده و حقوق این کارمند از حساب های دولتی برداشت شده است .

 

پیشتر نیز پیشکار سابق منزل بنیامین نتانیاهو ، سارا همسر وی را متهم کرد که با او رفتار تحقیر آمیزی داشته است.

 

وی در شکوائیه خود که در رسانه ها منتشر شد، تاکید کرد بر کارکنان منزل نتانیاهو ترس حکمفرما بوده و نمونه هایی از رفتار تحقیر آمیز را برشمرده است.

 

هم چنین در گزارشی مشابه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در زمان تصدی وزارت دارایی این رژیم و به اتهام استفاده غیر قانونی از بلیط های هوایی برای سفر به خارج از کشور، مورد انتقاد شدید محافل این رژیم قرار گرفته است؛ اتهامی که که تاکنون به آن رسیدگی نشده است.

 

شبکه تلویزیونی الجزیره تصریح می کند: «سارا نتانیاهو» به دلیل زندگی تجملاتی و رفتار نامناسب با کارمندان تحت امرش، مورد انتقاد شدید محافل رژیم صهیونیستی است.

 

در ۱۹ مارس سال ۲۰۱۵ نیز یک محافظ شخصی سارا نتانیاهو از خانواده نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دادگاه شکایت کرد.

 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، «سارا نتانیاهو» کارگران منزلش را به طور غیرانسانی شکنجه می کرده است.

 

بر اساس حکم صادره علیه همسر نتانیاهو، قاضی دادگاه اعلام کرده است که دلایل ارایه شده در دادگاه از اوضاع بسیار بد کارگران در منزل نتانیاهو خبر می دهد.

 

دادگاه در این حکم همسر نتانیاهو را به پرداخت ۸۰ هزار شیکل (۲۱ هزار دلار) به علت وارد آمدن صدمات روحی و مبلغ ۱۹۳۰۰ هزار دلار بابت بدهی های گذشته و ۳۹۰۰ دلار نیز بابت هزینه های دادرسی محکوم کرده است.

 

بر اساس این گزارش، همسر نتانیاهو در رسوایی های زیادی در رژیم صهیونیستی نقش داشته و از محبوبیت بسیار پائینی برخوردار است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *