از سرگیری روند ساخت اولین استخر دانش آموزی شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه با اشاره به طولانی شدن زمان ساخت اولین و تنها استخر دانش آموزی این شهرستان از سال ۱۳۹۱ با اشاره به این موضوع که این پروژه تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور استفاده دانش آموزان از امکانات و بالا بردن سطح سرانه ورزشی شهرستان میزان ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی برای از سرگیری ساخت این مجموعه اختصاص یافته است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان این موضوع که تا کنون به میزان ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار صرف ساخت استخر دانش آموزی شده است، اظهار داشت: این پروژه عمرانی آموزَش و پرورش برای اتمام و بهره برداری نیازمند بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار است.

 

فرماندار میانه همچنین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن در جامعه، خاطرنشان کرد: سرانه مطالعه در شهرستان میانه بطور متوسط ۶ دقیقه است که این میزان باید افزایش یابد.

 

وی با اشاره به آمار  5300 نفری  اعضای در کتابخانه های شهرستان میانه، افزود: در حال حاضر ۵ کتابخوانه در سطح شهرستان میانه در حال ارائه خدمات به شهروندان می باشد که نیاز شهرستان در این حوزه دایر کردن ۱۲ کتابخانه دیگر در سایر بخش ها و شهرها پرجمعیت است.

 

شکری از کسب مقاوم دوم شهرستان میانه از بابت سرانه خرید کتاب در بین شهرستان استان در طی سال گذشته نیز خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال نیز ۱۶ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۵ میلیون به منظور افزایش سرانه مطالعه در بین دانش آموزان شهرستان میانه توزیع شده است.

 

img_7018 img_7030 img_7034 img_7037 img_7038 img_7039

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. به گوش باش

    به فکر روستا های نزدیک میانه هم باشید تک خوری نکنید

     

     

     

     

     

    صـرفـاً جـهـت اطـلاع !!!

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *