توطئه دشمنان علیه ایران پایان‌پذیر نیست/ آمریکا دشمن درجه یک ماست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ دوم ستاد کیومرث شرفی با اشاره به اینکه آنچه که امروز جبهه مقاومت را از گزند دشمنان حفظ کرده، وجود روحیه بسیجی است، اظهار داشت: روحیه بسیجی یعنی یک نیروی انقلابی که مقام معظم رهبری در سخنان‌شان پی در پی به این موضوع اشاره داشته‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال‌غرب کشور با بیان اینکه دشمنان قصد تعدی به کشور ما را دارند، افزود: مردم با حضور گسترده خود در تمامی عرصه و صحنه‌ها، به‌ویژه با شرکت گسترده در راهپیمایی بزرگ اربعین یک حرکت دشمن‌شکن انجام دادند که اینگونه حرکت‌ها اراده دشمن را تضعیف می‌کند.

وی با تاکید براینکه توطئه دشمنان علیه ایران پایان‌پذیر نیست، تصریح کرد: اگر در آینده بخواهیم برای خود تهدیدی را معرفی کنیم بازهم می‌گوئیم قلب دشمنان ما آمریکاست. هر حیوانی را می‌توان اهلی کرد ولی گرگ‌صفتی را نمی‌توان از بین برد که آمریکا هم، همانند گرگی است که هیچگاه رام نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال‌غرب کشور با تاکید براینکه تنها عامل دفع دشمن لازمه حضور گسترده نیروهای مسلح، توان دفاعی بالا و ایجاد ترس و هراس در دشمن است، بیان داشت: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری و جوانان در تمامی حوزه‌های نیروهای مسلح، کشور ما در امنیت کامل قرار دارد بنابراین ایران با امنیت‌ترین کشور در منطقه غرب‌آسیا است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی پیشقدم باشیم، افزود: در این راستا دشمن شناسی بسیار مهم است بنابراین ما نباید به دشمنان اعتماد کنیم و هر لحظه باید آماده دفاع باشیم.

امیر شرفی همچنین با بیان اینکه امروز جوانانی وجود دارند که نه امام خمینی(ره) را دیده‌اند و نه دوران هشت سال دفاع مقدس ولی هر لحظه درصدد دفاع از حریم ولایت هستند، یادآور شد: وجود چنین جوانانی برای کشور ایران یک نعمتی بزرگ است که هر لحظه آماده دفاع از خاک خویش هستند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *