مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۳۶ زرهی میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۳۶ زرهی میانه از زحمات امیر سرتیپ شاپور توکلی تقدیر کرده وی را فردی مقتدر در انجام وظیفه خود عنوان کرده گفت: امیر توکلی همواره همیار مسوولین شهرستان بوده و شهرستان میانه در مقاطع مختلف از کمکهای ارتش بهره مند شده است.


وی داشتن روحیه بسیجی را روحیه ای خوشایند عنوان نموده اظهار امیدواری کرد که سرهنگ سیروس محمدی در سمت فرمانده جدید تیپ ۳۶ زرهی بتواند با روحیه بسیجی ادامه دهنده  خدمات سرتیپ  توکلی باشد.


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا نیز در این جلسه گفت: آنچه که امروز جبهه مقاومت را نگهداشته روحیه بسیجی است و روحیه بسیجی یعنی روحیه انقلابی و جهادی که رهبر معظم انقلاب از کارگزاران نظام انتظار دارند.
امیرسرتیپ کیومرث شرفی به رشادتهای غیورمردان ارتش در طول دفاع مقدس اشاره کرده گفت: هرچه که داریم به برکت جانفشانیهای شهدا، جانبازان و ایثارگران است.


وی فرق ارتش ایران با ارتشهای دنیا را در روحیه بسیجی جوانان مومنی عنوان کرد که بدنه نیروهای مسلح نظام را تشکیل داده اند.


سرتیپ شرفی به وجود دو دشمن فصلی و طولی نظام اشاره کرده گفت: صدام و رژیم بعثی آن دشمن فصلی محسوب شده و دشمنی آن به اتمام رسید اما دشمن طولی ما آمریکاست که هیچگاه از تهدیدات خود علیه نظام ما دست بر نداشته و برنخواهد داشت اما ملت غیور ایران همواره آماده دفاع از حریم اسلام و نظام به برکت روحیه بسیجی  است.


وی در ادامه تاکید کرد: آنچه که باعث شده تا جوانان این مرزو بوم امروز برای دفاع از حریم اسلام از هم سبقت بگیرند انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید است و ما امیدواریم این فرهنگ سازی استمرار یافته و بتوانیم به کمک نسل جدید در مقابل تمامی توطئه ها ی دشمنان ایستاده و عرصه را بر آنها تنگ تر کنیم.


سرتیپ شرفی از زحمات شبانه روزی امیر سرتیپ توکلی که از نیروهای مخلص ارتشی و جانباز جنگ می باشند تقدیر کرده برای سرهنگ محمدی در سمت فرماندهی جدید تیپ ۳۶ زرهی میانه آرزوی توفیق نمود.


گفتنی است سرهنگ سیروس محمدی که پیش تر جانشین فرمانده تیپ ۳۶ زرهی میانه بود به سمت فرماندهی جدید این تیپ منصوب شد. 

 

مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 36 زرهی میانه برگزار شد


 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *