اجتماع بزرگ بسیجیان در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور چند هزار نفری اقشار مختلف بسیجیان اعم از خواهران و برادران در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد.

 

   یکی از مشاوران فرمانده سپاه عاشورا در جمع بسیجیان میانه با گرامیداشت روز بسیج و یاد و خاطره شهدا، جهان اسلام را مدیون آزادگی، آزادی خواهی، استقامت و دشمن شناسی امام راحل(ره) و احیاگری اسلام ناب محمدی(ص) توسط ایشان دانست و با اشاره با وصایای ایشان، گفت: بزرگترین اشتباه و ساده اندیشی این است که فکر کنیم دشمن از دشمنی خود دست برخواهد داشت.

 

   عباسقلی احمدزاده، بسیج را نیروی قدرتمند مردمی مجهز به سلاح صبر، ایمان و ولایتمداری با روحیه ای عالی معنا کرد و گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ الهام گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب عاشواست و در سایه این فرهنگ و تفکر است که در طول عمر ۳۸ ساله انقلاب توانسته ایم تمامی توطئه های دشمنان را خنثی سازیم.

 

   فرمانده اسبق سپاه میانه شهات طلبی، شهامت، اخلاص، صداقت، غیرت، استقامت، پایداری، کار و تلاش را از مهمترین خصوصیات بسیج برشمرد و افزود: بسیج امروز قدرتمندتر از هر زمان بوده و فرهنگ آن در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی برترین فرهنگ هاست و تنها راه نجات کشور از مشکلات موجود و شکست دشمن، در سایه تقویت این فرهنگ است نه مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی.

 

   احمدزاده شکلگیری نیروهای حشد الشعبی، نیروهای وطنی، حزب الله و انصار الله در کشوهای منطقه را الگوگیری از بسیج دانست و اذعان کرد: دشمن از این گسترش و وحدت بسیج می ترسد و در پی از بین بردن فرهنگ و تفکر بسیج از طریق جنگ نرم و فرهنگی است.

 

img_6392 img_6394 img_6406 img_6412 img_6415 img_6417 img_6426 img_6434 img_6445

خبرنگار: علی محمّد عزّتی    

انتهای پیام/ 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *