هدف آمریکا و غرب تبدیل برجام به ابزار فشاری برای ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام والمسلمین یونس کیانی در خطبه های نماز جمعه ۵ آذر ماه در جمع پرشور نمازگزان در محل مسجد جامع شهر ترکمانچای با اشاره به  هفته بسیج، تقوا و معنویت را از جمله شاخصه های یک فرد بسیجی عنوان کرد و افزود: داشتن علم و سیاست انقلابی و همچنین بصیرت و آگاهی لازمه مقابله با توطئه های دشمنان نظام و انقلاب در این برهه حساس است.

 

امام جمعه ترکمانچای با بیان اینکه بسیج به معنای پایبندی به انقلاب اسلامی و جهاد در عرصه های اقتصادی ، فرهنگی، سیاسی  است، خاطرنشان کرد:  فرهنگ بسیج و بسیجی باید به نسل های آتی انتقال و در جامعه گسترش یابد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان کشور مبنی بر بدعهدی های آمریکا در زیر پا گذاشتن مسئله برجام، اظهار داشت: تمدید تحریم های ۱۰ ساله علیه جمهوری اسلامی ایران نقض آشکار برجام و نشانه ی کارشکسنی این کشور در عمل به تعهدات خود می باشد.

 

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه برجام ابزار فشاری برای ملت ایران نیست، اظهار داشت: مسوولین کشور باید با توجه به رهنمود و هشدار مقام معظم رهبری به گونه ای عمل کنند که آمریکایی ها این اجازه را به خودشان ندهند که برجام را ابزاری برای فشار وارد کردن به ایران برای تغییر سیاست های منطقه ای کنند.

 

وی تصریح کرد: اسلام ناب محمدی و قیام عاشورا و شاخصه‌های آن همچون ایستادگی، ولایت پذیری، شهادت طلبی، عدالت خواهی، ذلّت ناپذیری، ظلم ستیزی و نفی هرگونه سلطه گری و الگوی همیشگی شیعیان جهان است.

 

کیانی، با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف با بیان اینکه وقف در ادیان گذشته نیز بوده است، گفت: وقف نمونه بارز صدقه جاریه است که در اسلام به آن تاکید شده است.

 

امام جمعه ترکمانچای، با اشاره بر اهمیت و ارزشمند بودن وقف مال در راه کسب رضایت الهی بر لزوم مشارکت خیرین و سرمایه گذاران در ورود به مسئله وقف به منظور محرومیت زادیی و پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *