ماندگاری، نموّ و برکت بسیج، ریشه در خلوص بنیانگذار آن دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  امام جمعه میانه در این دیدار با بیان اینکه اخلاص موجب نموّ، برکت و ماندگاری کار می شود، گفت: با اخلاصی که از حضرت امام(ه) سراغ داریم، امروز شاهد و ناظر برکت، ماندگاری و رشد روزافزون شجره طیبه بسیج هستیم.

 

حجت الاسلام محمدرضا حامدی، انقلاب اسلامی را نمودی از یک حرکت عظیم مردمی دانست که اگر چه عنوان بسیج نداشت ولی به تمام معنا یک حرکت بسیجی بود و در عصر حاضر نمونه و مصداق عینی بسیج و حرکت بسیج را حرکت کاروان چند ده ملیلونی زائران اربعین حسینی به تدابیر رهبری عنوان کرد.

 

وی هدف والای بسیج را تشکیل حکومتی جهانی با پشتوانه ای ۱۴۰۰ ساله دانست و تصریح کرد: به ثمر رسیدن این فکر و ایده جز با ولایت مداری و ورود تمام عیار در همه عرصه ها حاصل نخواهد شد.

 

 

   حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه امروز در بسیاری از عرصه های تولیدی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حتی عرصه های تربیتی شاهد به بار نشستن آثار و برکات بسیج هستیم، اظهار کرد: ورود بسیج در برخی عرصه ها نیز هنوز به شکوفایی نرسیده است و عرصه های اقتصاد مقاومتی از این دست عرصه هاست که با بهره گیری از توانمندی های این نیروی عظیم، انشاء ا… شاهد گره گشایی امور در این عرصه نیز خواهیم بود.

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *