تخریب فرمند به قیمت خودشیرینی/ دسته گل هایی که تخریب‌چیان رسانه شهرستان میانه به آب می دهد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از میانه نیوز، در پی درج گزارشی با عنوان" حواشی جلسه تشکل های سیاسی حامی دولت؛ واکنش فرمند به اظهارات توخالی معاون استاندار آذربایجان شرقی/فرمند: آقای فرماندار جای شما شهرستان میانه نیست" عده ای از حرکت نماینده مردم میانه و واکنش وی به اظهارات توخالی و انتخاباتی شبستری، معاون استاندار آذربایجان شرقی گویی ناراحت شده اند و دلواپسی خود را بیش از پیش نمایان کرده اند.

این عزیزان سردار قلم نه با نقد منصفانه بلکه رویه خود را با تخریب شروع کرده اند البته دور از انتظار نبود لذا وقتی خبر «حواشی جلسه تشکل های سیاسی» در پایگاه خبری میانه نیوز منتشر شد انتظار می رفت که حامیان دولت تدبیر و امید که تاکنون مردم ایران از این تدبیر زیاد بهره ندیده اند و بیشتر تا اینکه امید بگیرند ناامید گشته اند، روی آب بیایند و هر یک پارازیت های را در سایت هایی که گهگاهی خودشان موردهای زیادی دارند و قابل اعتماد نیستند، ثبت کنند.

کسانی که سنگ دولت تدبیر را به سینه می زنند و فرمند نماینده مردم میانه را تخریب می کنند و می گویند که در جلسه حامیان دولت مشکل از فرمند بود نه شبستری و شکری! باید گفت که آیا از فرمند پرسیده اید که چرا دعوت شبستری را قبول نکرد و کنار وی ننشست؟ فرمند برای سخنرانی نیامده بود لذا وی ترجیح داد تا از کنار نظاره گر کُرسی انتخاباتی شبستری و سخنان گهر بار وی از دولت قبل باشد که تمام کارهای نیمه تمام را به سمت دولت قبلی شوت می کرد.

تا به امروز کدام مسئولی به مسئولین استانی که فقط در زمان انتخابات یاد شهرستان میانه می افتند و فقط از این  شهر به عنوان پله ترقی برای خود استفاده می کنند تذکر داده است. وقتی معاون استاندار داشت از احداث و تکمیل شدن اتوبان های مرند – جلفا و بستان آباد – سراب و  اهر – تبریز سخن می گفت و فقط در این میان جناب معاون گفت که شاید روزی از طرف آچاچی نیز شاهد ساخت بزرگراهی شدیم.

حال سوال اینجاست چرا این عزیزان تخریبچی به این سخن گهر بار جناب استاندار که گفت شاید روزی از طرف آچاچی نیز شاهد ساخت بزرگراهی شدیم پاسخ ندادند! آیا خودشیرینی کردن برای دولت روحانی از پیگیری مشکلات مردم مهم تر است؟ چرا فقط حامیان دولت میانه اهل تخریب هستند نه سازش! به قول فرمند که در جلسه گفت: آقای شبستری شما هر چقدرم شعار دهید عزیزان حاضر در جلسه واکنش نشان نمی دهند چون همگی طرفدار دولتند!

یکی از این حامیان می گوید که آقای فرماندار و جناب معاون استاندار پاسخ های قابل قبولی به آقای فرمند دادند! می شود بگویید آن پاسخ های قابل قبول کدام بودند و چرا ما آن ها را نشنیدیم؟! خود گوئی و خود خندی؟ عجب مرد هنر مندی!

آقای شبستری از امید حرف نمی زد بلکه همه اتفاقات را گردن دولت قبل می انداخت همه می دانیم که بیشتر از ۳سال و نیم از عمر دولت روحانی گذشته است و وعده ۱۰۰ روزه آقای روحانی برای حل مشکلات از یاد هیچ یک از مردم نرفته است ولی بازهم مردم مشکلات معیشتی و فشارهای اقتصادی را تحمل کردند و چیزی به نام برجام آمد که بازهم گره ای از مشکلات مردم را باز نکرد و در یک کلمه باید گفت که برجام هیچ فرجامی برای ملت ایران نداشت.

وقتی فرماندار میانه با برگزاری جلسات تبلیغاتی با هزینه های بیت المال تنور انتخابات را در شهرستان داغ می کند کجایند این سرداران قلم که فقط آموخته اند حاشیه بسازند تا اینکه یادی از مشکلات بیکاری جوانان شهرستان میانه کنند! آیا دلواپسان میانه فقط برای تخریب آفریده شده اند تا کاسه و کوزه برخی دولتمردانی را که فقط شعار می دهند و از الان تبلیغات خود را شروع کرده اند تا پست و مقام خود را حفظ کنند را سر نمایندگانی بشکنند که هنوز چند ماه از انتخابشان نگذشته و مردم به آنان رای اعتماد دادند تا در ۴ سال عملکرد خود را نشان دهند لذا در اینجا شایسته است برای نمایندگان شهرستان کمی فرصت و امید دهیم تا در راستای حل مشکلات شهرستان قدم های مفیدی بردارند.

برخی نمایندگان قبلی شهرستان کارهای ناتمام را تمام شده برای مردم اطلاع رسانی می کردند و کارهایی را که هنوز شروع نکرده بودند را به مردم تمام شده می گفتند لذا وقتی نماینده ای کارِ نکرده را اطلاع رسانی نمی کند و به دروغ وعده نمی دهد و علاقه مند است کار و وعده هایش را زمانی که به نتیجه رسید اطلاع رسانی کند تا مردم ناامید نشوند ولی متاسفانه عده ای بدون اینکه از نماینده ای که هنوز یکسال نشده این پست به او تعلق گرفته در مورد فعالیت هایش در چند ماه سوال نکرده اند لذا این اکیپ خود را سرداران قلم و مردان رسانه میانه خطاب کرده و با تخریب می خواهند به مردم میانه خود را نشان دهند و بگویند: ای مردم! ما این وسط دلواپسیم ما را هم ببینید!

وقتی فرمند در جلسه حامیان دولت سکوت خود را شکست و به اظهارات توخالی معاون استاندار پاسخ داد به جای تشکر از وی، عده ای هر روز یک مطلب که از بند بند مطلب هایشان واژه تخریب می ریزد برای تخریب نماینده یک شهر که مردم او را انتخاب کرده اند منتشر می کنند تا به وظیفه جناهی خود عمل کنند و به مافوق های خود گزارش عملکرد بفرستند!

بهتر است کمی به خود بیاییم و مسائل و اختلافات شخصی را با رسانه و قلم پیوند نزنیم لذا در این جا منافع شخصی مطرح نیست بلکه پای یک شهرستان و ۱۸۵ هزار مردم در میان است. عمل واقعی به رسالت خویش یکی از اصول های اصلی یک رسانه و فرد اهل قلم است لذا رسانه تنها وسیله است که می تواند دنیا را متحول کند پس شایسته است از آن استفاده ابزاری نکنیم.

نام دفاع فرمند از حق شهرستان میانه در نزد مسئولین استانی را هیجان می گذارند و از وی می خواهند با مسئولین قهر نکند در این جا بهتر است بگوییم که با بله گفتن و تایید سخنان توخالی جناب معاون و فرماندار مشکلات شهرستان حل می شود؟ چه شد ۴۵ میلیارد بودجه ای که سال قبل حتی یک ریال از آن را هم به شهرستان میانه ندادند؟ آیا آن زمان هم به خاطره واکنش های فرمند مسئولین استان با شهرستان میانه قهر کردند؟ آیا فرمند کار اشتباهی کرد که علت عدم توجه مسئولین استانی به شهرستان میانه را جویا شد؟ حامیان عزیز و به اصطلاح سرداران بزرگوار قلم اگر پاسخ مناسبی دارند بفرمایند که مسئولین استانی آنقدر که برای دیگر شهرستان ها بزرگراه ساخته اند برای شهرستان میانه چه کرده اند؟ عزیزان چه پاسخی دارند وقتی یک فرماندار بخشنامه می کند که مسئولین شهرستان میانه به نمایندگان هیچ اطلاعاتی ندهند؟ عدم همکاری با نمایندگان یعنی بی احترامی به رای مردم.

کمی واقع بین باشیم نه تخریبچی …

 

انتهای پیام/ز

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *