کمپین تشکر از میزبانی عراقی‌ها راه افتاد+ تصاویر

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، محمد ضیایی مسئول هماهنگی این کمپین گفت: مراسم اربعین یکی از منحصر به فردترین رویدادهای جهان است و مردم عراق با پذیرایی رایگان از مهمانانی که به کشورشان می‌روند، از آنان استقبال می‌کنند. چنین مراسمی در هیچ کجای دنیا با این وسعت برگزار نمی‌شود.

وی افزود: این مراسم در این چند سال اخیر بسیار با شکوه‌تر برگزار شده و تعداد زائرین بسیار زیاد بوده است. مسدود شدن راه‌ها، وضعیت شهر‌ها و بسیاری از انجام امور روزمره به شدت تحت تاثیر این مراسم بزرگ قرار گرفته است؛ با این حال مردم عراق از تمامی زائرین با روی خوش و آغوش باز استقبال می‌کنند. شایسته است که از این عمل آن‌ها قدردانی کنیم و این کمپین، در راستای همین هدف شکل گرفته است.

ضیایی افزود: این کمپین سال گذشته با استقبال فراوانی رو‌به‌رو شد و امیدواریم امسال نیز همزمان با ایام اربعین شاهد فراگیر شدن این کمپین و این حرکت در بین زائران باشیم. این کمپین در فضای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی و موبایلی راه‌اندازی شده است و از همه دعوت می‌شود عکس‌ها و دل نوشته‌های خود را با هشتگ‌ کمپین (ThanksArbaeenHosts#) در فضای مجازی انتشار دهند و به این حرکت بپیوندند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *