پروژه فرهنگی «فاتح سوسنگرد» راوی حماسه و ایثار ماندگار «شهید تجلایی» خواهد بود

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با حضور در منزل سردار شهید علی تجلایی، با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به مقام و منزلت والای شهیدان خاطرنشان کرد: بزرگمردان سال‌های دفاع مقدس از هر گونه تجلیل و تقدیر دنیوی بی‌نیازند؛ بلکه این ما هستیم که باید با بزرگداشت شهدا و ایثارگران و تبیین جایگاه این عزیزان، مسیر حرکت خود را روشن کنیم.

نجفی با اشاره به نقش حماسه‌آفرین سردار شهید علی تجلایی، اضافه کرد: این سردار والامقام، علی‌رغم سن‌و‌سال کم در حساس‌ترین لحظه‌های وقایع سوسنگرد، با فرماندهی، مدیریت و شجاعت بی‌بدیل خود، یکی از فرازهای مهم سال‌های دفاع مقدس را ثبت و جاودانه کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری تبریز پروژه فرهنگی سریال «فاتح سوسنگرد» را با نگاه محتوایی و ویژه مد نظر قرار داده که با حمایت شورای اسلامی شهر، نهایی شده و به زودی کلید زده می‌شود.

نجفی اضافه کرد: محتوای سریال، روایتگر حماسه و ایثار ماندگار شهید تجلایی است و یکی از مستندات آن نیز قطعاً خانواده «علی آقا» خواهد بود.

شهردار تبریز با تقدیر از خانواده شهید تجلایی اظهار داشت: شان و شوکت خانواده عزیز شهدا و نقش فرهنگی این عزیزان، روایتی است که باید در جامعه و به خصوص در میان جوانان تبیین شود.

عبدالعلی‌زاده، همسر سردار شهید علی تجلایی نیز در این دیدار با تقدیر از توجه ویژه شهردار تبریز به فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: هیچ قدمی برای معرفی شهیدان، بدون توجه و تائیدات غیبی ایشان میسر نیست؛ از این رو ساخت سریال «فاتح سوسنگرد» یک توفیق و افتخار مهم و ماندگار خواهد بود.

در پایان این دیدار، شهردار تبریز لوحی از عمارت شهرداری تبریز را تقدیم خانواده شهید کرد.

سعید حاجی‌زاده و ایرج شهین‌باهر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار حضور داشتند و با اهدای یادگاری‌هایی از خانواده شهید تقدیر کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *