درمان کبد چرب با چای سبز

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم مفیدی متخصص طب سنتی، با اشاره به اینکه بعضی دمنوش ها جایگزین مناسبی برای چای هستند، گفت: مصرف چای گل گاو زبان و سنبل باعث آرامش اعصاب و کاهش عوارضی همچون فشار خون، تنگی نفس،گلو درد، سنگ کلیه، سردرد های عصبی، تشنج، صرع و وسواس می شود.

 

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه نوشیدنی چای سبز باعث کاهش چربی در کبد می شود، تاکید کرد: مصرف این نوشیدنی از افزایش وزن و ابتلا به بیماری کبد چرب و سرطان کبد در افراد چاق جلوگیری می کند.

 

مفیدی با بیان اینکه مصرف چای دارچین برای زنان باردار مفید نیست، اذعان داشت: این نوشیدنی باعث کاهش درد در ناحیه پا، استرس، حساسیت های فصلی، دلهره و بوی بد دهان در افراد می شود.

 

مفیدی نوشیدنی دیگر را چای نعناع دانست و اظهار داشت:  از خواص مهم این نوشیدنی، لطیف کننده خون، آسودگی در هضم غذا، پاکسازی کبد، سلامت قلب، درمان بیماری گوارشی، ،مقوی اعصاب، اشتهاآور، دفع صفرا و از بین بردن عفونت سرماخوردگی است.

 

این متخصص طب سنتی نوشیدنی پونه را جز قوی ترین آنتی بیوتیک دانست و تاکید کرد: این چای برای افراد با طبع گرم مفید است و دارای فوایدی همچون صفرابر، کاهش درد، سینه رقیق کننده خون، ادرارآور، خلط آور، انرژی زا،تقویت کننده معده و ضدتب است.

 

وی به چای زعفران اشاره کرد و افزود: از مهمترین خواص این چای، شادی بخش، جلوگیری از پوسیدگی دندان، خلط آور، زایمانی آسان و پاکسازی کلیه است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *