ممنوعیت برگزاری هر گونه تظاهرات در ایام سفر اوباما به یونان

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزارت حفاظت شهروندان یونان دوشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای برپایی هرگونه تظاهرات اعتراضی به سفر 'باراک اوباما' رئیس جمهوری آمریکا به آتن را ممنوع اعلام کرد و از شهروندان خواست از تردد درسطح شهر تا حد امکان خود داری کنند.

گزارش رسانه های خبری یونان :نمایندگان حزب چپ یونان ( ک ک ا) پس از انتشار این اطلاعیه ، به وزارت حفاظت شهروندان مراجعه و مخالفت حزبشان را با این بیانیه اعلام داشتند.

مسئولان وزارت حفاظت شهروندان یونان، به نمایندگان حزب چپگرای یونان پس از دریافت نامه اعتراضی آنان گفت: دولت موظف به حفظ امنیت میهمانان ملت یونان است و از این رو دستور ممنوعیت برپایی هرگونه تظاهرات را صادر و تحت هیچ شرایطی این دستور را لغو نخواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه های خبری، نمایندگان حزب چپ یونان به وزارت حفاظت شهروندان دراین باره گفته است: در کشور یونان هیچ کسی حق ممنوعیت برپایی تظاهرات اعتراضی را ندارد و ملت یونان از حضور اوباما در کشورشان راضی و خرسند نیستند و به همین دلیل ما سه شنبه به تظاهرات گسترده ای علیه حضور رئیس جمهور آمریکا دست خواهیم زد.

در همین حال رسانه های خبری یونان گزارش دادند: به خاطر دلایل امنیتی یکی از سخنرانی ها اوباما لغو شده است.

پلیس شهر آتن، توقف و پارک هر گونه وسایل نقلیه در میسر هایی را که رئیس جمهوری آمریکا و هیات همراه، فردا عبور خواهند کرد، از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی( یازده و سی دقیقه به وقت تهران) دوشنبه شب را ممنوع کرده است و حتی کسانی که در این محل ها زندگی می کنند مجبور به پارک خودروی خود در محل دیگری خواهند شد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *