کشف کالای قاچاق ۶۰۰ میلیون ریالی در تبریز

به گزارش میانا به نقل از فارس، فرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش داروهای غیرمجاز بدنسازی در منطقه‌ای از تبریز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند انبار نگهداری کالای قاچاق را شناسایی کرده و دو نفر از اعضای باند قاچاق را طی یک عملیات غافلگیرانه در محل دستگیر کنند.

نوروزی افزود: متهمان به همراه اقلام مکشوفه که شامل بیش از ۲۸ نوع انواع قرص و داروهای غیرمجاز بود، با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی در آسیب‌شناسی موضوع، عواملی همچون سودجویی مالی و راحت طلبی افراد را در ارتکاب به جرایم به ویژه قاچاق کالاهای ممنوعه دخیل دانست.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در پایان درخصوص مصرف داروهای غیرمجاز بدنسازی هشدار داد و گفت: مصرف اینگونه مواد یکی از معضلات جامعه است که زیان‌های بهداشتی زیادی در بردارد و میتواند ورزشکاران را در معرض خطر جدی قرار دهد.

دستگیری سارق لوازم خودرو و کشف اموال مسروقه در تبریز

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو و کشف اموال مسروقه، توسط ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ کندرود خبر داد.

 نوروزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در یکی از مناطق تبریز، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۵ کندرود قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات موفق شدند متهم را شناسایی کرده و وی را در محل نگهداری لوازم سرقتی، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

نوروزی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرم بود، اما با انجام بازجویی تکمیلی و مشاهده مستندات پلیس به 3 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله لاستیک، باتری و جک خودرو، ضبط و باند خودرو و … از محل نگهداری اموال مسروقه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت اصول امنیتی مانند استفاده از دزدگیر خودرو، قفل فرمان و قفل پدال و پارک خودرو در محل‌های امن، امکان سرقت خودروی خود را به حداقل برسانند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *