کاروان موکب اربعین “شهدای ارسباران” برای پذیرایی روزانه از ۸۰ هزار زائر کربلا عازم عراق شد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین اعزام کاروان موکب اربعین شهرستان اهر که جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی عازم مرز عراق شده است، با اشاره به شکوه پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار داشت: همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی که میلیون‌ها نفر از زائرین حسینی عازم کربلا می‌شوند، برای نشان دادن عشق و علاقه محبان اهل‌بیت (ع) یک مانور عظیم سیاسی عبادی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بیانات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص کربلا و امام حسین (ع) گفت: فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «راه قدس از کربلا می‌گذرد» اکنون تحقق‌یافته و شرکت خیل عظیمی از مسلمانان از اقصی نقاط دنیا در مراسم اربعین حسینی، هراسی در دل‌های دشمنان اسلام و تروریست‌ها می‌اندازد.

امام جمعه اهر، از برپایی موکب اربعین شهرستان اهر در مرز مهران خبر داد و گفت: کاروان موکب اربعین شهرستان اهر با عنوان «کاروان شهدای منطقه ارسباران» متشکل از ۲۲ نفر خادم، جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی به همراه کمک‌ها و نذورات مردمی به سمت مرز مهران  راهی شدند.

وی ضمن تشکر از همکاری مستمر خیرین و مردم‌ دوست دار اهل‌بیت(ع) ادامه داد: موکب اربعین شهرستان اهر با افتخار در پذیرایی از زائرین حسینی پیش‌قدم شده و به مدت ۱۰ روز در مرز مهران برپا خواهد شد که هرروز برای ۸ هزار نفر در قالب صبحانه، نهار، میان وعده و شام خدمات ارائه می‌کنند.

آیت‌الله حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: کالاهای ارسالی مردم شهرستان اهر در راستای راه‌اندازی موکب اربعین شهدای منطقه ارسباران شهرستان اهر، متشکل از ۲ کامیون بوده و تا پایان موعد مقرر از ۸۰ هزار زائر همایش پیاده‌روی اربعین پذیرایی خواهند کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *