۱۳ آبان ‌با شعار “مرگ بر آمریکا” زنده می‌ماند‌

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی ‌با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی عضو سرزنده، ‌پویا و فعال بسیج است، اظهار داشت: قلب تپنده بسیج، ‌بسیج دانش‌آموزی است و این دانش آموزان اگر خوب تربیت یافته و آموزش ببینند نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز مدرسه و دانش‌آموزان هدف اول جبهه جنگ نرم دشمن هستند، تصریح کرد: دشمنان برای اینکه پتانسیل فعال و عظیم انقلاب را خنثی کنند، هر روز نقشه می‌کشند و دانش‌آموزان باید هوشیار بوده و شیوه‌ها، نقشه‌ها و اهداف دشمن را خوب بشناسند.

فرمانده سپاه شهرستان اسکو، هدف از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج  دانش‌آموزی را آشنا ساختن دانش‌آموزان با اهداف انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و پیوند دادن آن‌ها با سیره امام (ره) وشهیدان عزیز عنوان کرد و گفت: برنامه‌های متنوع و گوناگونی برای این هفته تدارک دیده شده که دیدار با امام جمعه محترم، برگزاری مسابقات ورزشی، علمی و هنری، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های روشنگری، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور و… از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

رشیدی با بیان اینکه یکی از روزهای مهم ومقدس درجمهوری اسلامی ایران  یوم الله ۱۳آبان است تصریح کرد: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار، شجاعت و در حقیقت گل سرسبد برنامه‌ها و ایام هفته بسیج دانش‌آموزی روز ۱۳ آبان است که در این روز سه حادثه مهم و تاریخی برای انقلاب به وقوع پیوسته است که امنیت، آرامش، اقتدار و پیشرفت کشور مرهون این سه رویداد است.

وی افزود: تبعید حضرت امام (ره)، تسخیرلانه جاسوسی و شهادت جمعی از دانش‌آموزان در این روز به پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف آن سرعت بخشید.

فرمانده سپاه شهرستان اسکو درپایان خاطر نشان کرد: امروز ما و همه علاقمندان نظام وانقلاب وظیفه سنگینی در قبال این روز و بزرگداشت آن داریم و باید سعی کنیم بیش از پیش درمراسم راهپیمایی دشمن‌شکن این روز شرکت کنیم عده ای افراد مزدور و فریب‌خورده سعی می‌کنند شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر استکبار کم رنگ ویا فراموش شود، ۱۳ آبان تبلور استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است و با شعار مرگ بر آمریکا زنده می‌ماند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *