خودکشی سارق ناکام طلافروشی

به گزارش میانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح سه‌شنبه، 9دی‌ماه 2مرد جوان درحالی‌که سلاح در دست داشتند وارد مرکز خرید طلا در سرآسیاب ملارد شدند و با تیراندازی قصد سرقت داشتند. در این هنگام نگهبان این مرکز خرید با آنها درگیر شد و همزمان ماجرا به پلیس نیز گزارش شد. طولی نکشید که تیم‌های عملیاتی پلیس راهی مرکز خرید شدند اما پیش از رسیدن آنها یکی از دزدان مسلح که در اجرای نقشه سرقت ناکام مانده بود از ترس دستگیری پا به فرار گذاشت. با حضور مأموران در محل، همدست او محاصره شد و در نهایت با انجام عملیات روانی خلع‌سلاح و دستگیر شد.

با دستگیری این مرد، هویت سارق فراری شناسایی و تحقیقات برای دستگیری او شروع شد. ماموران که توانسته بودند محل سکونت و همچنین محل کار سارق فراری را شناسایی کنند راهی آنجا شدند اما اثری از وی پیدا نکردند. جست‌وجوها برای دستگیری این مرد ادامه داشت و او که می‌دانست پلیس وی را شناسایی کرده، در محل نامعلومی مخفی شده بود. مأموران در ادامه تحقیقات به اطلاعاتی دست یافتند که نشان‌می‌داد دزد فراری با یک پیکان وانت سفید رنگ در مخروبه‌ای در اطراف روستای بیدگنه مشاهده شده است.

تیمی از مأموران کلانتری11 مرکزی ملارد راهی این محل شدند و در جست‌وجوهای خود توانستند عصر پنجشنبه خودروی سارق را شناسایی کنند. آنها وقتی به این خودرو نزدیک شدند جسد سارق فراری را دیدند که داخل ماشین افتاده بود. او که می‌دانسته راهی برای فرار ندارد با یک قبضه کلت کمری شاه‌کش که در داخل خودرو پیدا شد، اقدام به‌خودکشی کرده بود. به گفته سرهنگ برزو همتی، رئیس پلیس شهرستان ملارد، تحقیقات درخصوص این ماجرا ادامه دارد.

همچنین ببینید

مس سد مقاومت را درهم شکست/ بازگشت یاران فخیم به صدر

به گزارش آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته چهارم از مرحله نهائی لیگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *