دومین دوره مسابقات دومینو شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی میانه برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر علی سلیمی شاملو رئیس واحد میانه با اعلام این خبر گفت: این مسابقات به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد میانه با همکاری انجمن های علمی دانشجویی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه ۹۵ در محل مجموعه ورزشی جهان پهلوان کاظم رجبی این واحد دانشگاهی در دو بخش دختر و پسر برگزار می شود.

 

وی به هدف از برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: این مسابقات به منظور ایجاد انگیزه، شور و نشاط در بین دانشجویان و دانش آموزان شهر، توسعه خلاقیت و پرورش قوای ذهنی انجام می گیرد.

 

رئیس واحد میانه ادامه داد: دومینو رقابتی سالم است که در آن تیم های شرکت کننده با استفاده از مهره هایی با ابعاد مشخص و در رنگ های مختلف طرح مورد نظر خود را به نمایش می گذارند.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان از رشته های مختلف تحصیلی نیز می توانند در این مسابقات شرکت کنند اظهار کرد: در این مسابقات دانشجویان و دانش آموزان آموخته های خود را در طراحی انواع مکانیزم ها محک خواهند زد و در کنار آن با تلفیق هنر و خلاقیت خود در چیدن دومینو به اشکال مختلف و استفاده از تکنیک های چیدمان زیبا و چشم نواز به رقابت می پردازند.

 

سلیمی تصریح کرد: به منظور آشنایی کامل علاقه مندان با نحوه شرکت در مسابقه، نحوه طراحی مکانیسم و چیدمان دومینو و مجموعه مقررات این مسابقات، یک دوره کارگاه آموزشی در روز پنج شنبه ۶/۸/۹۵ در واحد برگزار می شود که شرکت در این کارگاه در صورت ثبت نام برای همگان آزاد است.

 

او خاطر نشان کرد: دومینو توانسته است پیوند خوبی بین علم و هنر برقرار کند و آن تلفیقی از مهارت های ذهنی و جسمی در کنار هم و با استفاده از فضاهای مختلف ریاضی، هندسی و مکانیک می باشد.

 

رئیس واحد میانه تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در مسابقه ۱۸/۸/۹۵ بوده و به برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به دبیرخانه انجمن های علمی دانشجویی واقع در طبقه چهارم ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه کنند.

 

photo_2016-10-25_08-32-59

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *