معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم

به گزارش میانا به نقل از فارس، قلی‌ الله‌ قلیزاده با اشاره به فساد ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق فرهنگیان اظهار کرد: اخیرا در زمینه اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان خبر حاکی از دستگیری مدیرعامل این صندوق بوده است.

وی با بیان اینکه قبلا در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان مشکلاتی وجود داشت، افزود: مجلس نیز برای بررسی این مشکل طرح تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و استیضاح وزیر آموزش و پرورش را مطرح کرد که از این رو شکایتی نیز از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان انجام گرفته و پرونده به قوه قضائیه فرستاده شده است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس با اشاره به اینکه مسوولیت صندوق ذخیره فرهنگیان بر عهده وزارت آموزش و پرورش است، گفت: طبق قانون مصوب شده حق و حقوق قانونی و شخصی این صندوق برای  افرادی است که در اینجا سهامدار بوده و پول خود را ذخیره کرده‌اند.

وی افزود: بنده به عنوان فردی که سال‌ها در آموزش و پرورش بوده‌ام، اطلاع از این موضوع دارم که فعالیت‌های اقتصادی با پول‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بر خلاف اصول فعالیت‌های اقتصادی بوده است.

الله‌قلیزاده تصریح کرد: صاحبان این سهام سالیان سال است که پول و سرمایه خود را در این صندوق ذخیره کرده‌اند تا هم فعالیتی در زمینه چرخه اقتصادی جامعه داشته باشند و هم در کنار این فعالیت‌ها صاحبان سود سال به سال سودی دریافت کنند و این اتفاق نه تنها تا به امروز اتفاق نیافتاده بلکه منجر به ایجاد یکسری مشکلات و تخلفات شده که در حال بررسی بوده نتایج به صورت جمع‌بندی شده در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کلیبر و هوراند خواستار معرفی متخلفان این صندوق به افکار عمومی شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. سال ۹۴ من از عضویت صندوق انصراف داده ام آیا الباقی سود به ما هم می رسد ؟ در ضمن دوباره در صندوق عضو شده ام. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *