خدمات‌رسانی شهرداری تبریز در کربلا‌

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جلسه ستاد اربعین حسینی از راه‌اندازی مرکز امانات در کربلای معلی و در ایام اربعین حسینی، توسط شهرداری تبریز خبر داد و اظهار داشت: اقدامات و همکاری‌های گسترده‌ شهرداری تبریز در حوزه‌های متعدد خدمات و حمل‌و‌نقل ویژه اربعین حسینی، امسال با توجه به عقد پیوند خواهرخواندگی با کربلای معلی، چشمگیرتر از گذشته، ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: زائران اربعین حسینی، در اغلب موارد، از جهت فقدان برخی ضروریات، مشکلاتی دارند که کمبود مرکز امانات از آن‌جمله است؛ از این رو با رایزنی‌های صورت گرفته، برای اولین‌بار، مرکز امانات شهرداری تبریز با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار نفر در کربلای معلی مستقر خواهد شد.

نجفی متذکر شد: همکاری‌های مستمر شهرداری تبریز و کربلا، در آستانه اربعین حسینی و حتی تا مدتی پس از آن، در خدمت زائران حسینی خواهد بود.

شهردار تبریز خدمت به زائران سامرا را بخش دیگر همکاری‌های شهرداری تبریز در ایام منتهی به اربعین حسینی خواند و افزود: برنامه‌های تنظیف و پاکسازی، با حضور پاکبانان برگزیده و تجهیزات ویژه خدماتی، در شهر سامرا اجرا خواهد شد؛ پیش‌بینی می‌شود حجم زباله‌ جمع‌آوری شده در این دوره، روزانه به ۶۰ تن نیز برسد.

وی همچنین از اجرای خدمات گسترده پذیرایی در مرز مهران خبر داد و افزود: موکب خدمت‌رسانی شهرداری تبریز با ارائه خدمات بهداشتی، پذیرایی و ایستگاه‌های چندمنظوره رفاهی، نیازهای مهم زائران را پوشش خواهد داد.

نجفی، اجتماع باشکوه اربعین حسینی را جلوه مهم وحدت و پیغام رسای نهضت عاشورا خواند و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ میلیون نفر در این اجتماع وحدت‌بخش و پرشور حضور داشته‌باشند؛ از این به رو، به عنوان کشوری که باورهای عاشورایی را در تاریخ خود جاودانه کرده است، باید از تمام ظرفیت‌های ممکن برای خدمت به شهروندان و زائران بهره بگیریم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *