انهدام یک باند کلاهبرداری حرفه‌ای از حساب‌های دولتی در اردبیل

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر عتباتی گفت: با گزارش پلیس فتا و حراست بانک متوجه شدیم یک گروه کلاهبرداری با جعل اسناد و مدارک خاص دولتی و انتساب خودشان به یک سری نهادهای خاص در صدد جا به جایی وجوه خیلی کلان و قابل توجه از برخی حساب های دولتی به نفع خودشان بودند که با هماهنگی صورت گرفته این افراد شناسایی شدند و در قرار های که  برای انجام اعمال مجرمانه گذاشته شده بود با دستورات قضایی لازم همه این افراد شناسایی و دستگیر شدند . 

 

وی افزود: اعضای این باند همچنین با طرح این ادعا که حکم جابجایی این وجوه را از ناحیه مقامات خاص دارند، با ارایه این احکام جعلی قصد اجرای اقدامات مجرمانه خود را داشتند که خوشبختانه با اعلام حراست بانک، موضوع خیلی سریع تحت نظارت مستقیم دادستان مرکز استان و با همکاری پلیس آگاهی و پلیس فتا پیگیری شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل افزود:۱۰ نفر از این افراد غیربومی استان اردبیل بودند که همگی با هماهنگی صورت گرفته دستگیر شدند و اقدامات این افراد ناکام ماند. 

 

عتباتی گفت: در بررسی های بعمل آمده اسناد مجعول رسمی یک سری نهادهای رسمی از این افراد کشف شد و پرونده فعلا در مرحله تحقیقات مقدماتی در حال بررسی است.

 

وی افزود: همکاری که در بین مجموعه نیروی انتظامی، دادستانی  و حراست بانک بود با وجود خارج از وقت اداری بودن موضوع، خوشبختانه هماهنگی لازم قضایی انجام شد و همه این افراد دستگیر شدند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *