مدیران مدارس از طریق دانش آموزان، خانواده ها را برای ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن مطلع کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حیدر فتح زاده در جلسه توجیهی مدیران مدارس منطقه میانه برای ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی سرشماری استان از سوم مهرماه آغاز شده است، افزود: این ثبت نام تا  27 مهرماه ادامه خواهد داشت.


وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همت مدیرمحترم آموزش و پرورش منطقه میانه در این سرشماری، از مدیران مدارس منطقه خواست تا برای ارتقاء جایگاه استان و بخصوص شهرستان میانه در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در اطلاع رسانی به خانواده ها از طریق دانش آموزان تمام تلاش وهمت خود را بکار گیرند. 


معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه نیز در سخنانی ضمن تشکر و قدر دانی از مدیران مدارس در توزیع فرم های مربوط به ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در بین دانش آموزان گفت:  شماها سکانداران علم و فرهنگ جامعه هستید  و میزان پیشرفت و رشد هرجامعه بسته به میزان دانش و علم و فرهنگ معلمان آن جامعه دارد. 


اسفندیار صادقی در ادامه از مدیران خواست تا در ۲ روز باقی مانده با تشویق دانش آموزان و ترغیب  خانواده ها میزان مشارکت خانوادها را در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن بالا ببرند.

 

اتنهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *