تجمع هزاران نفری مردم شهرستان میانه در سالروز حماسه 9 دی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این همایش با تاکید بر لزوم حفظ تقوا، عدم وجود تقوا در فرد را مایه خواری برای اهل بیت(ع) دانست و اظهار داشت: اهل تقوا را خدا قوّه ای در وجودشان قرار می دهد و آن قوّه تشخیص حق از باطل است.

      حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی  با اشاره به سرپیچی برخی از صحابه از دستورات پیامبر(ص) و ائمه(ع) با وجود علم به امامت و معصومیت آنان، علت این امر را بی بصیرتی و عم تحلیل درست دانسته و گفت: حتی اگر امام، علی(ع) باشد ولی مردم قدرت تحلیل نداشته باشند باز شکلگیری فتنه حتمی است و اهانت به عاشورا نیز نتیجه این فقدان قدرت تحلیل است.

   وی گفت: ملت بزرگ و تکلیفگرای ایران با وجود عدم مشاهده  پیامبر(ص) و امامامان معصوم(ع) بر اساس اعتقاد قلبی به امام(ره) و رهبری، با ولایت مداری خود در مقابل فتنه 88 ایستادند و آن را نابود کردند.

سرایی افزود: فتنه دشمن با 9 دی تمام نشده است و فتنه ها ی جدیدی در راه است. اتاقهای فکر و شبکه های نفاق آنان همچنان در تلاشند، یکروز با فتنه 88 ، یکروز با شبکه های اجتماعی و روز دیگر با کانالهای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی در صدد نابودی اسلام و انقلاب اسلامیند.

   وی با بیان این مطلب که هروقت دشمن از ما حمایت می کند باید بدانیم که اشکال کار از کجاست چون آنها هیچگاه دلشان برای اسلام و انقلاب نمی سوزد بلکه با عوامفریبی در صدد ایجاد تفرقه و به ثمر رساندن تفکرات و اهدافشان هستند و انسان بصیر هرگز به سمت پرتگاه حرکت نمی کند چون قطب نمایی به نام بصیرت و آگاهی دارد، کسی است که وقتی چیزی را شنید، بدون تفکر قبول نمی کند.

   حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه مظهر قدرت ایران شهدا و ولایت فقیه است و مسیر حرکت مردم ایران در مسیر شهداست، گفت: این فتنه در هر کشوری رخ می دا د قطعا آن کشور سقوط می کرد ولی مردم با بصیر، شجاع، نترس، مقاوم و  ولایتمدار، بسیجی وار در مقابل استکبار ایستاد و در حماسه 9 دی که یکی از ماندگارترین حماسه هاست و دومین انقلاب اسلامی مردم ایران محسوب می شود، بصیرت خود را به  نمایش گذاشتند.

   وی دنیا طلبی، لجاجت و مشاوره های مغرضانه و اردو کشی خیابانی و … را از علل فتنه دانست و با بیان اینکه فتنه، خسارات سنگین مادی و معنوی برای نظام و کشور به بار آورد و بازی با حیثیت نظام، ایجاد تشویش اذهان عمومی و شکاف در صفوف مسلملنان از جمله این خسارتها بود، گفت: در این فتنه، تمام ضد انقلاب داخلی و خارجی با حمایت خواص بی بصیرت و تمام استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی باهم متحد شده بودند.

   جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در بخشی از سخنان خود با بیان رشادتهای رزمندگان گردان بقیه الله میانه در طول هشت سال فاع مقدس و با یادآوری اسامی تعدادی از شهدای شاخص این شهرستان، مردم میانه را مردمی بصیر و ولایت مدار معرفی کرد و گفت: میانه شهر رزمندگان شجاعی است که توانستند در لشکر همیشه پیروز عاشورا خوش درخشیده و حماسه آفرینی کنند.

     حجت الاسلام سرایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رخداهای اخیر در جهان اسلام، حمله به مقدسات شیعه در  کربلا نجف  و سامرا را نتیجه نقشه راهی دانست که برای داعش کشیده شده است و هدف آنها را تسخیر انقلاب و اسلام عنوان کرد و افزود: خاکریز اول ما باید در مقابل رژیم اسرائیل باشد نه خیابانهای ترکیه، عراق و سوریه چرا که عقب  نشینی از مواضع باعث حرکت رو به جلوی دشمن می شود و ایستادگی قاطعانه و نه گفتن به دشمن باعث عقب نشینی او از مواضعش خواهد شد.

 

DSC01227

DSC01230

DSC01233

DSC01239

DSC01258

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *