درخواست اعضای برجسته حزب جمهوریخواه آمریکا برای کناره‌گیری ترامپ

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز؛ در پی انتشار ویدئو مربوط به فساد اخلاقی دونالد ترامپ برخی از جمهوریخواهان برجسته ضمن اعلام حمایت نکردن خود از ترامپ از وی خواستند از کاندیداتوری حزب جمهوریخواه کناره گیری کند.

 

بر این اساس، در پی اعلام دونالد ترامپ مبنی بر ادامه حضورش در عرصه کارزار انتخاباتی پس از رسوایی ناشی از انتشار فایل تصویری غیراخلاقی از وی، بیش از ده تن از اعضای حزب جمهوریخواهان اعلام کردند که دیگر از وی پشتیبانی نخواهند کرد. آنها  از ترامپ خواستند از دور رقابت ریاست جمهوری به عنوان کاندیدای حزب جمهوری خواه کناره گیری کند.

 

در همین حال، ترامپ در مصاحبه خود با وال استریت ژورنال گفت: شانس کنار رفتن من صفر است او همچنین به واشنگتن پست گفت: در سخنرانی بعد ازظهر شنبه خود به نگرانی حامیان در این زمینه خواهم پرداخت و عزم خود برای ماندن در رقابت انتخاباتی را بار دیگر تکرار خواهم کرد.

 

در حال حاضر هیچ نشانی از تلاش حزب جمهوریخواه برای جایگزینی نامزد این حزب در اواخر مبارزات انتخاباتی وجود ندارد و شواهدی در زمینه مجبور کردن ترامپ به خروج از گردونه انتخابات در میان اعضای این حزب دیده نمی شود.

 

از جمله جمهوریخواهانی که اعلام کردند از ترامپ پشتیبانی نکرده و او باید از کاندیداتوری کناره گیری کند می توان به سناتورها کلی آیوت، مارک کرک، جف فلیک، جان تون ، مایک کراپو، شلی مور کاپیتو و مایک لی اشاره کرد . همچنین جیسون گافتز ، میا لاو، جو هک، برادلی بایرن، مارتا رابی و باربارا کامستاک از اعضای مجلس نمایندگان هم ضمن برداشتن حمایت خود ار ترامپ خواستار کناره گیری وی شدند. از میان  فرمانداران هم جان کیسیچ، دنیس داوگارد و گری هربرت چنین درخواستی را از ترامپ مطرح کرده اند. علاوه بر این، دو تن از نامزد های اولیه انتخابات ریاست جمهوری، یعنی میت رامنی و کارلی فیورینا نیز از ترامپ خواسته اند از گردونه انتخابات ریاست جمهوری خارج شود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *