با این وسیله دیگر در استخر بیمار نمی شوید +عکس

بسیاری از علاقمندان به شنا کردن همیشه از کثیفی آب گله دارند و آن را حاوی بیماری های مختلفی می دانند که به راحتی وارد بدن می شود. به تازگی چند طراح کره ای پیشنهادی برای رفع آلودگی آب ها ارائه کرده اند.
به گزارش میانا به نقل از گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شنا کردن و رفتن به استخر یکی از بهترین راهکارهای گذراندن اوقات فراغت است و می توان ساعت ها با شنا کردن از نظر جسمانی قوی شد و از نظر روحی آرامش گرفت اما همیشه مسئله کثیفی آب همه را نگران می کند.بسیاری از علاقمندان به شنا کردن همیشه از کثیفی آب گله دارند و آن را حاوی بیماری های مختلفی می دانند که به راحتی وارد بدن می شود. به تازگی چند طراح کره ای پیشنهادی برای رفع آلودگی آب ها ارائه کرده اند.

“اون جی جوینگ” طراح ارشد این گروه در مورد فیلتر خود اینگونه می گوید:” کلر همیشه نمی تواند آب را تمیز کند اما با استفاده از فیلترهای جدید می توان آن را همیشه زلال نگه داشت. این فیلترها به طناب های جدا کننده متصل می شوند و عبور جریان آن در درون آن باعث فیلتر شدنش می شود. ”

آب از طریق سوراخ های تعبیه شده وارد دستگاه می شود و از سمت دیگر کاملا میکروب زدایی شده خارج می گردد. این فیلترها تا 90 درصد آب را تصفیه می کنند که تقریبا آب زلال به دست شما برسد.

همچنین ببینید

مس سد مقاومت را درهم شکست/ بازگشت یاران فخیم به صدر

به گزارش آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته چهارم از مرحله نهائی لیگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *