دشمن غافل بود از اینکه ملت ما ملتی بصیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ،جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در این همایش با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر تشیع علوی بود و فضایی که ایجاد کرد تمام معادلات و موازنات جهانی را بر هم زد و به ایران و اسلام عزت داد و بر این اساس دشمن در همه دوران انقلاب دست از نفاق و شمنی برناشته است و راه اندازی فتنه 88 یکی از بارزترین این عداوتهاست، گفت: هدف دشمن تغییر پیدا نکرده است از ابتدای انقلاب با انواع توطئه ها، کودتا و جنگ تحمیلی و غائله کردستان و آذربایجان و …. وارد عمل شده اما در همه آنها شکست خورده است و فتنه 88 مهمترین فتنه ای بود که خلق کرد و در آن تمام دشمنان انقلاب در کنار هم قرار گرفتند و حرکت نسنجیده برخی خواص دشمن را یاری کرد تا خسارات سنگین مادی و معنوی برای نظام و کشور به بار آورد اما به حمدا… نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.

    حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی افزود: دشمن می خواست ضربه نهایی را بزند اما ملت با بصیرت و آگاهی و شناخت و معرفت و با تبعیت از ولایت فقیه، مسیر حق را تشخیص داد و وارد صحنه شد و اجازه نداد دشمن از این جلوتر برود. دشمن غافل بود از اینکه ملت ما ملتی بصیر است که مبارزه با آن سخت است  چون پشتوانه ای به نام عاشورا و انتظار دارد.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید نگاه تزیبینانه ای به دشمن داشته باشیم چرا که تا دشمن است فتنه هم هست، داعش تز جدید آمریکایی برای مقابله با خاکریز انقلاب اسلامی است و ائتلاف غرب علیه داعش در حقیقت در جهت کمک به آنهاست. هدف دشمن پایه گذاری اسلام آمریکایی  و سکولار است و می داند محور مقاومت و بیداری اسلامی، ایران شیعی است و تنها قدرتی که توانسته در  عالم در مقابل زورگویی آنان بایستد، ملت ایران است لذا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این کشور فروگذار نخواهد کرد.

 

 

 همایش بزرگ بسیج خواهران میانه به مناسبت گرامیداشت سالروز 9 دی برگزار شد

 

DSC01175

 

DSC01182پ

DSC01187

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *