رزمایش ۳۶ ساعته گردانهای بیت المقدس شهرستان میانه آغاز شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در این رزمایش بیش از  800 نفر از بسیجیان حوزه های شهید بهشتی، شهید تندگویان، شهید هاشمی نژاد، شهید باکری، شهید چمران و امام حسن(ع) حضور یافته و آمادگی خود را برای دفاع فیزیکی در برابر دشمن به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه هدف از انجام این رزمایش، حفظ آمادگی رزم نیروها و نمایش توان و اقتدار بسیجیان به دشمن است، از نقش بازدارنده اجرای چنین رزمایش هایی اظهار امیدواری کرد و گفت: نیروهای شرکت کننده پس از فراگیری فنون و مهارتهای لازم، به صورت عملی دو رزمایش دفاع از کوی و برزن، و مقابله با ناامنی ها و اغتشاشات را اجرا می کنند.

   جعفر غیابی؛ آموزش عملیات تاخیری و پدافند دورادور، عملیات تاخت و هلی برن، کنتل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس، کنترل اغتشاشات و مقابله با ناامنی ها را از مهمترین بخش های آموزشی این رزمایش عنوان کرد و افزود: بسیجیان بسیاری از دوره های آموزشی لازم از جمله نحوه تیراندازی با سلاح گرم را قبل از اجرای رزمایش فرا گرفته اند.

   فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه سعی شده است تا ضمن افزایش توان رزمی، معنویت در نیروها نیز مد نظر قرا گیرد، اظهار داشت: برگزاری نمازهای جماعت، مراسمات ادعیه خوانی و مداحی و همچنین اجرای همایش بصیرت افزایی در همین راستاست.

   غیابی راهپیمایی شبانه و آموزش دید در شب را از دیگر برنامه های اجرایی این رزمایش برشمرد.

   طی این رزمایش که به مدت دو روز انجام می شود، بسیجیان گردانهای بیت المقدس با فنون دفاع نظامی و مقابله با شمن در برابر حملات زمینی و هلی برن دشمن، با بهره گیری از اساتید مجرب، آشنا شده و به صوت عملی آن را تمرین می کنند.

 

۱-۱ ۱-۲ ۱-۴ ۱ ۲۰۱۶۰۹۲۹_۱۵۵۰۱۲ ۲۰۱۶۰۹۲۹_۱۵۵۱۲۰ ۲۰۱۶۰۹۲۹_۱۵۵۱۲۶ ۲۰۱۶۰۹۲۹_۱۵۵۵۲۴ ۲۰۱۶۰۹۲۹_۱۵۵۵۵۵ ۲۰۱۶۰۹۲۹_۱۹۲۵۲۵

 

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *