۵۰ هزار تبریزی از خدمات بهداشتی و سلامت “اتوبوس سلامت شهروندی” بهره‌مند شدند

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، صادق نجفی چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه اتوبوس سلامت شهروندی در سالن پتروشیمی تبریز با بیان اینکه جامعه سالم باید دارای شهروند سالم باشد، اظهار داشت: جامعه‌ای از لحاظ سلامتی روح و جسمی برخوردار است که دارای شهروندان سالم باشد.

وی افزود: شهرداری تبریز با افتتاح این طرح در نظر داشت تا با ارئه خدمات رایگان از لحاظ سلامتی روحی و جسمی، شهر تبریز را به عنوان شهر سالم به دنیا معرفی کند.

شهردار تبریز با اشاره به زیرساخت‌های موجود برای تأمین سلامتی شهروندان خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز با تعامل و همکاری با نهادهای مرتبط با سلامت شهروندی در حوزه مکانی توانست زیر ساخت‌ها را برای اجرای این طرح فراهم سازد.

وی افزود: خیرین استانی نیز با همکاری بیمارستان‌ها و نهادهای مرتبط، برای تکمیل زیر ساخت‌های اجرای طرح اتوبوس سلامت شهروندی تلاش کرده و تعامل دستگاه‌ها و خیرین استانی موجب شد تا در این طرح به بیش از ۵۰ هزار نفر خدمات بهداشتی و سلامتی ارائه شود.

نجفی با بیان اینکه تأمین رفاه مردم از اولویت‌های اصلی شهرداری تبریز است، تصریح کرد: توسعه و تأمین بیش از پیش رفاه جامعه می‌تواند رشد فرهنگی را در جامعه پدید آورد و باید برای رسیدن به این فرهنگ تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر همگام و هم سو باشند.

 در پایان این مراسم از بهزاد زادعلی‌اصغر، ملی پوش تبریزی فوتبال نابینایان که در این دوره از مسابقات پاراالمپیک ریو توانست مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *