سوالات بی جواب ،در دستان رئیس شورای اسلامی شهر میانه

در پی طرح سوالاتی پیرامون مباحث و مشکلات شهروندان و همچنین شفاف سازی و اطلاع رسانی در خصوص موضوعات مرتبط با عملکرد شورای اسلامی شهر ، پایگاه اطلاع رسانی میانا در راستای نقد و بررسی عملکرد مدیران بعنوان نماینده افکار عمومی ،سوالاتی را بصورت مکتوب به رئیس شورای اسلامی شهر میانه ارسال نمود که بعد از گذشت هفته ها و چندین مورد پیگیری حضوری هنوز موفق به دریافت جواب نشده است .

سوالات مطرح شده در حقیقت، بیان کننده مشکلات و معضلات موجود بوده ، که مردم خواستار پیگیری و برطرف شدن آن بوده اند . اما باید گفت برخی از مسئولین به جایگاه  رسانه ها بی توجه کرده  و در برخی موارد خود را ملزم به پاسخگویی ندانسته و یا با بهانه های کاری، مدت زمان پاسخگویی به سوالات را به تاخیر می اندازند .

فرای مد نظر قرار دادن این موضوع که همواره عملکرد شورای اسلامی شهر میانه در عرصه فضای مجازی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است بایستی توجه داشت شوراهای اسلامی نهادی مردمی بوده و نماد تبلور اراده مردم در در تشکیل پارلمان محلی و سپردن بخشی از امور به خود مردم می باشد و این در حالیست که اعضای شورای اسلامی شهر میانه بارها از عدم حضور خبرنگاران در جلسات و طرح سوال در مورد مسائل شهری  این قشر فعال را مورد نکوهش قرار داده اند ، حال باید دید که جواب سوالات مطرح شده بعد از گذشت قریب به یکماه کی مشخص و علنی خواهد شد .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. شورای شهر میانه باید جوابگوی مردم و همینطور رسانه های ارتباط جمعی از جمله سایت های خبر باشند مطمعناً اگر آنها در این موضوع کوتاهی از خود نشان دهند به رای مردم بی اعتنا بوده اند 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *