تاکید رهبر انقلاب بر محرومیت‌زدایی و فقرزدایی به عنوان ماموریت کلیدی سپاه

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم افتتاح ۳۳۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه، گفت: انقلاب ما انقلاب کرامت انسان‌ها بوده و هست، انقلابی که با فقر و فحشا مبارزه می‌کند و خدا را به خاطر این جریان روان شکرگزاری می‌کنیم.

وی افزود: امروز پرچم پیشرفت و رفاه انسان‌ها مستضعف در دست یک مبارز جانباز از نسل رسول خدا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه نیروی نجات‌دهنده جامعه، ملت و انقلاب از هر تهاجمی بوده و اینجا محل کهشانی‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز هم اگر می‌بینید در میان گرداب سوزان شیاطین، کشور ما امن و آرام است به برکت رشادت‌ها، پایمردی‌ها و مجاهدت‌های فوق طاقت بشری ما توسط فرماندهان و رزمندگان این نیرو در مرزها در جریان است.

وی با اشاره به اینکه درود بر نیروی زمینی سپاه که اشدالاکفار است، گفت: حقیقتا گزارشی که فرمانده فداکار و دلسوز و مومن و مجاهد و انقلابی این نیرو در زمینه ورود به محرومیت‌زدایی ارائه داد، افتخار بزرگی برای سپاه است.

سردار سلامی تاکید کرد: امروز فقط اشرار و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع وابسته به یهود دشمن ما نیستند، بلکه محرومیت و سختی‌ها در دامنه دشمنی‌های ما قرار دارند و این از رسالت‌های جدید ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: از توصیه مهم رهبر انقلاب همواره به سپاه است که در ملاقات آخر با حضرت ایشان نیز ایشان بر محرومیت‌زدایی و فقرزدایی باز هم به عنوان ماموریت کلیدی سپاه تاکید کردند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فقر تنها از دست سپاه بر می‌آید، گفت: ظرفیت‌های عظیمی در کشور وجود دارد که در دست دولت است و باید به یاری همنوعان خود بشتابیم.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمنان ما آرزو می‌کنند که ما همیشه فقیر باشیم و این استراتژی آنان است و تحریم اقتصادی این واقعیت را روشن می‌کند، اما ما اجازه نمی‌دهیم این رویا از ذهن به زمین انتقال شود. باید چهره بخش‌های محروممان تغییر کند و این یک رسالت و ماموریت و حقیت است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه باید آرزوهای دشمن باطل شود و آرزوهای ما باید محقق شود، گفت: ما توانستیم در میان دریای آتش امن بمانیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت به خودی خود به وجود نمی‌آید، اما به خودی خود از بین می‌رود، اظهار داشت: همان‌گونه که بر ناامنی چیره شدیم بر محرومیت هم مسلط خواهیم شد.

وی در پایان با گرامیداشت شهدای مدافع حرم گفت: آنها تکه تکه شدند تا مسلمانان از یوغ بردگی جهالت مدرن نجات یابند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *