برخی از دولتمردان هنوز معنای اقتصاد مقاومتی را نمی دانند/ با جدیت برعملکر دستگاه های اجرایی و بانک ها نظارت خواهم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، یعقوب شیویاری در اولین جلسه مجمع عمومی بسیج شهرستان میانه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از منویات مقام معظم رهبری (مد) است و امسال بایستی در اقدام و عمل این مهم به ظهور برسد، افزود: متاسفانه عزم جدی در دولت و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وجود ندارد که این روش‌ها باید اصلاح شود.

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از دولتمردان آشکارا واردات کالا را راه نجات کشور می دانند، افزود: برخی از مسئولین با استدلال اینکه واردات از تولید داخل به صرفه تر است، کمر تولید داخلی را در بسیاری از زمینه ها شکسته اند.

 

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی به تمامی دستگاه های اجرای و بانک ها، اظهار داشت: کارشکنی در عمل به این مصوبات از چشم نمایندگان مجلس پنهان نخواهد ماند و ما با جدیت تمام پیگیری نحوه اجرا و کم و کیف هزینه های انجام گرفته از بیت المال در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید خواهیم بود.

 

نماینده مردم میانه، تصریح کرد: رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان باید به عنوان وظیفه و تکلیف هر مقام مسئول در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری(مد) در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

 

وی با بیان این موضوع که پول هایی که از سوی بانک ها در راستای تولید در قالب تسهیلات به افراد مختلف پرداخت می شود باید در جای خود و در راستای تولید و اشتغال هزینه شود، افزود: متاسفانه در سایه عدم نظارت و عملکرد ضعیف سیستم بانکی بسیاری از این مبالغ صرف کارهای شخصی و در محل غیر مرتبط خرج می شود.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *