معذرت می‌خواهم که نتوانستم طلا بگیرم/مدالم را به حرم امام حسین(ع) تقدیم می کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ایسنا، اسدالله عظیمی پس از کسب مدال برنز رقابت‎های پرتاب وزنه کلاس F53 بازی‎های  پارالمیک ۲۰۱۶ ریو،‌ گفت: در ۶,۷ ماه اخیر زیر نظر مربی عزیزم بهمن رضایی تمرین‎های خوبی داشتم و باید طلا می‎گرفتم اما متاسفانه به خاطر یکسری مسائل که به وجود آمد، نتوانستم.

وی افزود: زمان زیادی است که اینجا هستیم و به خاطر مشکل غذایی و تمرینات تاحدودی تحلیل رفتم و نتوانستم بهتر از این نتیجه بگیرم. از همه کسانی که از من انتظار طلا داشتند، عذر خواهی می‎کنم. اگر فرصتی باقی بود در مسابقات آینده جبران خواهم کرد.

عظیمی ورزشکار جانباز۷۰ درصد که ۵۶ سال سن دارد، درباره شرایطش گفت: اصلا احساس خستگی و پیری نمی‌کنم. ورزش نشاط خاصی به آدم تزریق می‌کند. به هیچ عنوان احساس پیری یا ضعف نمی‎کنم و حس خوبی دارم.

مرد برنزی کاروان پارالمپیک ایران در پایان ضمن تشکر از مسوولان کمیته ملی پارالمپیک به خصوص خسروی وفا و مربیانش ، عنوان کرد: قول داده بودم هر مدالی بگیرم از طرف خودم و خانواده‎ام آن را به حرم امام حسین (ع) تقدیم کنم. حیف که رنگ مدالم از طلا به برنز تغییر کرد. با این حال خوشحالم که دست خالی به ایران برنمی‎گردم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *