فاز دوم واحد آردسازی شرکت اطهر بناب مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش میانا به نقل از فارس، صبح امروز در آیین افتتاح فاز دوم واحد آردسازی شرکت اطهر بناب که جمعی از مدیران کل، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مدیران شهرستان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان حضور داشتند، مدیر گروه صنعتی آرد اطهر با ارائه گزارشی از روند توسعه این واحد آردسازی اظهار داشت: فاز جدید واحد آرد سازی گروه صنعتی اطهر با زیربنای ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است که به عنوان بالاترین ظرفیت آردسازی شمال غرب کشور و همچنین تولیدکننده آردهای تخصصی توانسته است علاوه بر تأمین نیاز استان محصولات خود را به دیگر استان‌های کشور ارسال کند و بخشی از تولیدات خود را به صادرات اختصاص دهد.

جواد فشنگچی افزود: ظرفیت تولید این واحد آردسازی در فاز اول ۲۰۰ تن در روز بود که با افزایش ۴۰۰ تن در فاز جدید تولید روزانه به ۶۰۰ تن و سالانه به ۱۴۰ هزار تن افزایش یافت.

وی با اعلام اینکه این واحد صنعتی اولین واحد صادراتی است و یک پنجم ظرفیت تولید این واحد به کشور عراق صادر خواهد شد، گفت: در فاز اول تعداد ۸۰ نفر در این واحد مشغول بودند که با راه‌اندازی فاز جدید برای ۶۲ نفر نیز زمینه اشتغال فراهم شد.

فشنگچی در ادامه سخنان خود از همکاری‌های مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت بازرگانی و مدیران بانک‌ها تقدیر و تشکر کرد.

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیریت شرکت آرد اطهر گفت: به آقای فشنگچی به‌خاطر راه‌اندازی این واحد تبریک می‌گویم.

اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه حمایت از صادرکننده را جزو وظایف ذاتی خود می‌دانیم؛ افزود: هر کس از این استان محصولی را صادر کند، مقام و ارزش و منزلت بیشتری دارد.

وی بیان کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صادرکنندگان باید به‌صورت ویژه از سوی مدیران استان مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به خاطر اهمیت و ارزشی که برای بحث صادرات قائل هستیم، صادرکنندگان نباید در بحث صادرات دچار بوروکراسی اداری شوند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *