روز بانکداری اسلامی در بانک مهر اقتصاد میانه گرامی داشته شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد ضمن تبریک این روز، تحصیل رضایت خدا و حل مشکلات مردم در سایه بانکداری بدون ربا را بسیار پراهمیت دانسته و با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) معیار ولایی بودن را حبّ و بغض دوستداران و دشمنان ائمه(ع) عنوان کرد.

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، اسلام را پایه و اساس انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم پایه ریزی کلیه امورات کشور اعم از فرهنگ و اقتصاد، تفکر، تدبیر و مدیریت بر اساس آموزه های اسلامی تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به مطلوب نهایی، بانکداری ما هم بالطبع باید مدیریتی اسلامی داشته باشد.

   امیرنژاد با بیان اینکه بانکها باید به جای حرکت در مسیر سرمایه داری و تحصیل سرمایه، به خدمت رسانی و حل مشکلات معیشتی از جمله ازدواج، اشتغال و تحصیل بپردازند، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد و بانک انصار از آنجا که مولود انقلاب هستند، باید در این امورات الگوی عملی سایر بانکها باشند.

   وی با اظهار رضایت از عملکرد مهراقتصاد در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع محرومیت از اقشار مستضعف جامعه و فراهم سازی تسهیلات و بستر اشتغال جوانان، افزود: یکی دیگر از پایه های اصلی انقلاب، خدمت به مردم است و این امر با گشاده رویی در برخورد و تسریع در حل مشکلات آنان توسط کارکنان بانکها و حرکتی جهادگونه در این استا، محقق خواهد شد.

 

روز بانکداری اسلامی در بانک مهر اقتصاد میانه گرامی داشته شد

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *