استقبال مسئولین میانه از استاندار آذربایجان شرقی از نگاهی دیگر+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه صبح روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه حوالی ساعت ۱۰ صبح در سه راهی کارخانه فولاد مورد استقبال جمعی از روسای ادارات و مسئولین شهرستان میانه قرار گرفت.

جبار زاده در همان ابتدای ورود به گرمی با تمامی این افراد که به استقبال وی آمده بودند دیدار و سپس به بازدید از پروژه های عمرانی پرداخت.

 

 

۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۴۲۴ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۴۴۸ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۴۵۷ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۴۵۹ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۵۰۶(۱) ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۵۲۳ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۵۲۸ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۶۰۷ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۶۴۶ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۶۴۸ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۶۵۷ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۷۰۷ ۲۰۱۶۰۹۰۱_۰۹۴۷۲۴

 

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۶ نظر

  1. آریا منش بخشدار شده؟ بین بخشداران.یا…

  2. اینداقای اریامنش چکاره اند دفعه قبل هم که اومده بودن بدون اریامنش نهار نخورد چه سری دارد با این تایید صلاحیت نشده خدا میداند . البته من میدانم…. افای استاندار سرتان شیره مالیدند انچه را که افتتاح فرمودید قبلا افتتاح شده بود. اقای فرماندار ،استاندار نوکر من و مروم است چرا روسا رو بردید انجا مگر کار ندارند ،بیکارند. اقای فرماندار بعیده بعضی چیزهارو دیگران کار میکنن به اسم خودتان میزند زشته اخه.حرف زیاده اما باز فک نکنم نظر من رو باذارن و شما مطالهه کنین.

  3. سلام من هم با شهروند موافقم هم با ناشناس.از دولت بعید نیست با این فرماندارش اریامنش به کنار اوباما رو هم وزیر کنه.راستس من اونروز داشتم از مدزسه ام در روستا بر میگشتم دیدم انجا هستن نگهداشتم اما گفتن برو اقا نیست با اینکه بعضی میدانستند معلمم اما نذاشتن بمونم.اولا چرا اقای فرماندار؟ ثانیا این اقا قیم شما هستند یا فرماندارند ؟

  4. میانالی

    سلام

    واقعا متاسفم با این استقبالی که رئیس رئسایی که به استقبال ایشون رفتن اگر زمان طاغوت بود آبروی شاه رو برده بودین ، بجای استقبال باشکوه به مردم با روی خوش استقبال کنند.

  5. مقدم  مبارک یا …….

  6. این نوع استقبال تحقیر مردم ولایت مدار است اگر اختیاری داشتم همه آنها را برکنار می کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *