نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در جامعه لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین امیر نژاد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و تحقق این مسئله در عمل، اظهار داشت: تکرار مکرر ایشان در چند سال گذشته بر مسئله اقتصاد و حمایت تولید داخل و اشتغال‌زایی، نشان از اهمیت این موضوع دارد که بایستی به آن توجه ویژه‌ای از سوی مسئولین و آحاد مردم صورت گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه  در سپاه ناحیه میانه  با اشاره لزوم پرهیز از تنبلی و عافیت‌طلبی نسل امروزی، افزود: متأسفانه بسیاری از جوانان درصدد استخدام‌های دولتی با تیکه بر مدارک تحصیلی دانشگاهی هستند که این مسئله آنان را از مسیر تولید و اشتغال‌زایی دور ساخته است.

حجت‌الاسلام امیر نژاد با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام و بر کسب روزی حلال باکار و پشتکار افراد، خاطرنشان کرد: هر مؤمنی که درراه خشنودی خداوند وارد حرفه و شغلی شود بدون شک در ادامه مسیر موفق خواهد بود.

وی ضمن توصیه به مسئولین در راستای نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، افزود: بدون شک لازمه اصلی تحقق اقتصاد در کار و تلاش جهادی آحاد همه‌ی افراد جامعه است، که جوانان در خط مقدم این جریان قرارگرفته‌اند.

حجت‌الاسلام امیر نژاد مصداق و تعریف کار در اندیشه نسل امروز که همانا پشت‌میزنشینی است را آفت اصلی اقتصاد عنوان کرد و اظهار داشت: پرداختن به مشاغل مولد، اشتغال‌زا و درآمدزا از نیازهای جامعه امروز و به‌ویژه برای جوانان است که البته مسئولان برای فراهم آوری مقدمات آن و فرهنگ‌سازی بیشتر باید بکوشند.

 

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *