دشمنان به دنبال تطهیر چهره تروریست و خدشه‌دار کردن چهره اسلام و انقلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حامدی امام‌جمعه میانه در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی امروز ۵ شهریورماه، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به فرارسیدن روز جهانی مبارزه تروریست اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مجامع بین‌المللی جز شعار و تظاهر عملکردی در راستای مبارزه با تروریست از خود نشان نداده‌اند.

وی با اشاره دعوت رژیم آل صعود از مریم رجوی برای بجا آوردن اعمال حج و محروم ماندن حجاج ایرانی از مناسک حج امسال، افزود: تمامی تلاش دشمنان در تطهیر چهره تروریست و منافقین و خدشه‌دار کردن چهره پاک اسلام و انقلاب است.

حامدی با اشاره به سرنوشت ذلت‌بار حکومت صدام حسین، از آن به‌عنوان درس عبرتی برای پیروان و حامیان تروریست و کشورهای مستکبر جهان یادکرد.

خطیب جمعه میانه با اشاره بر ضرورت اجرای بانکداری اسلامی و بدون ربا در کشور، افزود: غفلت از قوانین و کمبودهای موجود در کشور باعث شده تا دولتمردان در این راستا عملکرد مطلوبی نداشته باشند.

وی فشار مسئولین امر و همت جدی آنان را در جهت کاهش سودهای بانکی و ایجاد نسبت منطقی با نرخ تورم را خواستار و خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌ها و سیستم اعطای تسهیلات بانکی در اغلب نقاط کشور و بخصوص شهرستان میانه همچنان به روال سابق پابرجاست که می‌بایست در این راستا نظارت و اعمال قانون بیشتری به عمل آید.

حامدی در ادامه با اشاره به این موضوع که مساجد پایگاه و قطب فعالیت‌های فرهنگی در جامعه است، به فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا اشاره و تأکید کرد: مساجد باید جایگاه خود را در راستای جذب و پرورش نوجوانان و جوانان در راستای فرهنگ‌سازی و تقویت مبانی دینی به دست آورند.

خطیب جمعه میانه بر لزوم پرهیز دولتمردان از ورود به مباحث انتخاباتی و تلاش در راستای خدمت‌رسانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده تأکید کرد و اظهار داشت: تلاش برای گفتمان سازی در راستای اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولین و مردم لازمه اصلی جامعه امروز است.

وی همچنین بر لزوم از میان برداشتن سیاست‌های دست‌وپا گیر و عدم پیمان‌سپاری پروژه‌ها عمرانی به شرکت‌های خارجی و استفاده هر چه بیشتر از توان و پتانسیل‌های داخلی با تکیه‌بر نیروهای جوانان و نخبه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام حامدی همچنین از حل مشکل جذب ۲۵۰ استخدامی واحد احیا مجتمع فولاد میانه که از سال ۹۱ در انتظار جذب و شروع بکار در این واحد صنعتی هستند خبر داد و افزود: خوشبختانه با جلسه‌ای که با حضور مسئولین شهرستان و نمایندگان شرکت فولاد برگزار شد تا چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از فاز احیا و شروع بکار نیروها در این فاز خواهیم بود.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *