برپایی نمایشگاه تخصصی پیشگیری از اعتیاد در شهر میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه هماهنگی برپایی همایش مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میانه با بیان اهمیت پیشگیری در حوزه مواد مخدرگفت: پیشگیری مهمتر از درمان می باشد که کاهش تقاضا در این حوزه بالاترین پیشگیری به شمار می رود.

وی اظهارکرد: عدم تقاضا سبب عدم موفقیت برای عرضه کننده مواد خواهد بود.

مشایخی با اشاره به اینکه کشور ما محل ترانزیتی  بوده و از طرفی مواد مخدر صنعتی،سنتی و ..  به صورت انبوه ترانزیت می شود تنها راه چاره را جلوگیری از تقاضا برای مواد عنوان کرد.

معاون فرماندار میانه اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی در مبارزه با مواد مخدر رتبه اول را کسب کرده و این امر برآیند تلاش تمام شهرستانهای استان است که میانه در این راستا جزو شهرستانهای برتر می باشد.

وی با بیان اینکه امروزه در کشورهای موفق و پیشرفته، مواد مخدر در محلهای عمومی وجود دارد، اما تقاضا برای مواد وجود ندارد افزود: ما نیز باید در کشور خود به کاهش تقاضا بیندیشیم.

مشایخی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، همایش پیشگیری از اعتیاد و برپایی نمایشگاه تخصصی پیشگیری از اعتیاد در شهریور ماه سالجاری خبر داده افزود: باید از راههای مختلف از جمله آموزش، مردم را آگاه کنیم زیرا آگاهی سبب کاهش تقاضا شده و راه را برای عرضه در حوزه مواد می بندد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *