شیویاری نماینده مردم میانه ناظر بر انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان نشست علنی صبح امروز پارلمان، برای انتخاب سه عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی رای‌گیری کردند و سه نفر از نمایندگان را برای این منظور برگزیدند.

یعقوب شیویاری  با ۱۴۲ رای و محمدحسین قربانی با ۱۳۲ و محسن علیجانی زمانی ۱۲۸ رای از مجموع ۱۷۳ رای به عنوان سه عضو هیت مرکزی نظارت بر انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی انتخاب شده‌اند.

 

انتهای پیام/ز

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. از طرف جمعی از فرهنگیان شهر

    ضمن تبریک به آقای دکتر شیویاری نماینده محترم شهرستان میانه ،مردم میانه انتظاراتی که از دکتر شیویاری در حوزه درمانی دارند چنین است:

    اینک که طبق برنامه قبلی ( قبل از انتخاب نمایندگان فعلی میانه) مرکز تصویر برداری خاتم الانبیا دوباره شروع به کار کرده و شرکت کیندو موظف به اتمام ساختمان و تجهیز به دستگاه های ام آر آی ،سی تی اسکن،ماموگرافی و سنجش تراکم استخوان شده ،با توجه به سنگ سازی کلیه شهروندان میانه ای به دلیل آهک بیش از حد آب آشامیدنی خرید و تجهیز دستگاه سنگ شکن به بیمارستان و همینطور خرید و تجهیز دستگاه آنژیوگرافی قلب اقدام نمایند این کمترین خواسته شهروندان میانه از دکتر شیویاری است که امیدوارم جامه عمل بپوشانند . انشاالله

  2. مقایسه وضعیت درمانی سراب با میانه

    ادغام شبکه بهداشت و درمان و دانشکده علوم پزشکی سراب

     

    با ابلاغ ساختار جدید دانشکده علوم پزشکی سراب، شبکه بهداشت و درمان در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان ادغام شد.

     

    به گزارش صدای سراب, با ابلاغ ساختار جدید دانشکده علوم پزشکی سراب، شبکه بهداشت و درمان در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان ادغام شد.

    ادغام شبکه بهداشت و درمان سراب با دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در حالی صورت می گیرد که محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی سراب معرفی شده است.

    دانشگاه علوم پزشکی تبریز مادر دانشکده ها و دانشگاه های آذربایجان شرقی وآذربایجان غربی و اردبیل

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم از رییس سابق دانشکده علوم پزشکی و رییس شبکه بهداشت و درمان سراب با اشاره به ابلاغ ساختار جدید گفت: با شکل گیری دانشکده علوم پزشکی سراب و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمعاونت آموزشی، درمانی، بهداشت و توسعه و مدیریت منابع انسانی ایجاد و بزودی معاونان مربوطه معرفی و منصوب خواهند شد.

    وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان مادر دانشکده ها و دانشگاه های استان های آذربایجان شرقی وآذربایجان غربی و اردبیل خواهد بود، افزود: تلاش داریم تا کمیت و کیفیت خدمات دهی در این دانشگاه ها و زیرمجموعه آنها را بهبود بخشیم و هدف اصلی و نهایی ما خدمت به مردم و کسب رضایت الهی است.

    صومی با تشریح ساختارجدید دانشکده علوم پزشکی سراب از عابدینی و بایرامی روسای سابق دانشکده علوم پزشکی سراب و شبکه بهداشت و درمان قدردانی و ابرازداشت: شاخص های بهداشت و درمان در منطقه سراب مطلوب و رضایت بخش است.

    رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی سراب با انتقاد از نقشه ساختمانی بیمارستان های جدید در استان یادآورشد: متفاوت بودن مجری و سازمان بهره بردار موجب بروز مشکلات اساسی شده و در مواردی منجر به تخریب و اصلاح ساختمانی می شود.

    در مورد بیمارستان جدید سراب تصریح کرد:خوشبختانه این بیمارستان، پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته و در دهه فجر امسال بهره برداری از آن آغاز و همزمان با تحویل آن بلافاصله تجهیز بیمارستان شروع خواهد شد.

    قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در آذربایجان شرقی از ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان و ساختمان ام آر آی بیمارستان خبرداد و افزود: در کنار بیمارستان جدید این مراکز در حال ساخت بوده و آبان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

    تحصیل نزدیک به ۳۰۰ دانشجو پزشکی در دانشکده سراب

    رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی سراب نیز در ادامه این مراسم از تلاش برای تامین زمین مورد نیاز برای احداث دانشکده خبر داد و گفت: مکاتباتی با منابع طبیعی و سازمان های مربوطه داشتیم و مساعدت خوبی از طرف فرماندار و مسئولان اجرایی صورت گرفته است.

    نقی عابدینی از تحصیل نزدیک به ۳۰۰ دانشجو در چهاررشته علوم آزمایشگاهی، پرستاری، بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی در دانشکده سراب خبرداد و تصریح کرد: ارتقای فرهنگ سلامت و تامین اساتید مجرب برای تدریس در اولویت برنامه های دانشکده بوده است.

    عابدینی با انتقاد از حاکم شدن جو ریا و تزویر در برخی مدیریت ها ابرازداشت: اگر بتوانیم فرهنگ جبهه و شهادت و ایثار را در بدنه مدیریتی حاکم کنیم بسیاری از مشکلات و نابسامانی ها قابل حل خواهد بود.

    وجود ۳۷ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در سراب

    رییس سابق شبکه بهداشت و درمان سراب نیز در این مراسم با اشاره به وجود ۳۷ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در سراب اظهار داشت: ۵۰ درصد این فضاسازی های فیزیکی با کمک خیران و اعتبارات دولتی  ظرف ۱۰ سال اخیر احداث و راه اندازی شده است.

    ابراهیم خلیل بایرامی به احداث بیمارستان جدید در سراب به عنوان مصوبه سفر استانی دولت نهم در سراب نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی بیمارستان جدید می تواند جوابگوی مراجعان به بیمارستان سراب باشد.

    بایرامی از افزایش تعداد متخصصان در سراب به ۳۰ نفر در ۱۲ رشته تخصصی  خبر داد و افزود: با تجهیز و احداث بیمارستان جدید و تامین نیروی متخصص می توان تعداد اعزام بیماران به تبریز را به نحو چشمگیری کاهش داد.

    خبر از جواد عباس زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *