انتخاب دهستان شمالی بخش کاغذکنان میانه به عنوان منطقه نمونه پیشرفت و توسعه روستایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سید صفر قائمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ویژه میانه با اعلام این خبر، افزود: در سال ۷ دهستان استان آذربایجان شرقی به عنوان مناطق پالوت به منظور محرومیت زدایی و اجرای طرح های عمرانی و زیر ساختاتی شناسایی و به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دهستان شمالی بخش کاغذکنان میانه با ۲۹ روستا در سال جاری جزو ۵ دهستان محروم به تصویب رسیده در راستای توسعه و آبادانی روستایی مشخص شده است، اظهار داشت:  ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ارتقاء برخورداری این مناطق جزو اولیت های سازمان بسیج سازندگی خواهد بود.

وی توسعه زیر ساختی و عمرانی دهستان شمالی کاغذکنان را به عنوان منطقه محروم را از دیگر برنامه های اصلی سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اعتبارات کلان و چشم گیری به منظور راه اندازی کارگاه های تولیدی و توسعه کشاورزی منطقه به تصویب رسیده است.

سرهنگ قائمی همچنین از بودجه ۵۴ میلیارد تومانی سازمان بسیج سازندگی برای طرح های اقتصاد مقاومتی و تولیدی استان آذربایجان شرقی در سال جاری خبر داد و افزود: با اجرایی کردن سیاسیت های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی و نقش مکمل دولت با این میزان اعتبار شاهد ایجاد ۳۶۰۰ حرفه و شغل در سطح استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. خدایا عنایتی کن بسیج سازندگی همچنان که جنگ را به پیروزی رساندند .این مسولیت خطیر را نیز به اخر برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *