برجام و مذاکرات هسته ای گرهی از مشکلات مردم باز نکرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز ۲۲ مرداد ماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع این شهر با اشاره به این موضوع که کشورهای غربی بویژه آمریکا در مذاکرات امتیازات زیادی از جمهوری اسلامی گرفته است، افزود: متاسفانه وضعیت حاکم بر کشور بر غلاف شکوفایی اقتصادی و وعده دولتمردان در از میان برداشتن مشکلات گره خورده با مسئله برجام و مذاکرات هسته ای است.

امام جمعه میانه با انتقاد شدید از عملکرد کشورهای غربی در مسئله هسته ای، ضمن غیر قابل اعتماد خواندن آنها، اظهار داشت: رکود اقتصادی و آمار بالای بیکاری در کشور مغایر بر تعهدات مسئولین و کشورهای غربی در راستای لغو تحریم ها و اجرای تعهدات قانونی طرف مذاکره کننده است.

وی ضمن تاکید دوباره بر بدعهدی کشورهای غربی و حمیان آنها نسبت به تعهدات داده شده در مسئله برجام، تنها راه خروج از رکود اقتصادی و حل مشکلات کشور را در اجرای سیاسیت های اقتصاد مقاومتی برشمرد و خواستار پایان دادن به روند کند دولترمردان در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (ع) در این راستا گردید.

وی ضمن محکوم کردن دریافت حقوق های نجومی و غیر متعارف توسط برخی از دولت، افزود: اشرافی گری و بهره برداری شخصی از بیت المال در خلاف موازین شرعی و خدمت به مردم است که باید بدون ملاحضه کاری با افراد خاطی برخورد قاطع صورت بگیرد.

خطیب جمعه میانه با اشاره به حمایت های آشکارا و مخفیانه کشورهای غربی و رژیم آل سعود از گروه های تروریستی و رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل مسلمان منطقه در طول تاریخ ثابت کرده اند که با قدرت ایمان و مقاومت مردم و رزمندگان جبهه مقاومت توطئه های شوم دشمنان هیچ گاه کار ساز نخواهد بود.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با کارکنان مجاهد وزارت اطلاعات، خاطرنشان کرد: کارکنان وزارت اطلاعات به عنوان پوسده سخت و چشم بینا و بیدار نظام بشمار می روند که با مجاهد های خاموش نقشی ویژه در ایجاد امنیت و آسایش در کشور ایفا می کنند.

حامدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و تفریحی کرامت در سد آیدوغموش میانه، ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن پایاب ۱۵ هکتار از راضی اطرف این این سد در طی ۱۰ سال گذشته، افزود: فرصت های شغلی و رشد و توسعه کشاورزی در منطقه در سایه بی توجهی مسئولین امر از بین رفته و متاسفانه هیچ کس در قابل این موضوعات احساس مسئولیت نمی کند.

وی برگزاری جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی را از جمله راهکارهای جذب سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در سد آیدوغموش میانه عنوان کرد و افزود: لازمه ایجاد امکانات خدماتی و رفاهی توسط بخش خصوصی حمایت مسئولین و پرهیز از بروکراسی اداری و سنگ اندازی در مقابل سرمایه گذاران است.

خطیب جمعه میانه در پایان از حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر مردم از کاروان رضوی و خادمین آستان امام رضا (ع) و مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در طی روزهای گذشته تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *