انتقاد سازنده و منصفانه در رسانه‌ها ابزاری تأثیرگذار برای حل مشکلات است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از تسنیم، یعقوب شیویاری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران شهرستان میانه ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب قلم و رسانه شهرستان، اظهار داشت: اگر هر فردی در هر جایگاه و سمتی باشد و وظیفه خود را به خوبی انجام دهد همه‌ مشکلات جامعه حل می‌شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و ارزش خبر، افزود: سانسورهای خبری به برخی از واقعیت‌ها سرپوش می‌گذارند لذا ارزش خبر به قدری بالاست که می‌تواند دنیا را متحول کند.

شیویاری با بیان اینکه ارزش یک خبر در صحیح بودن آن است، اذعان داشت: اگر یک خبر صحیح و از منابع موثق نباشد مخاطبان خود را از دست می‌دهد و امیدوارم خبرنگاران قدر این کار ارزشمند را بدانند.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، افزود: انتقاد سازنده و انتقاد منصفانه در حقیقت ابزاری بسیار تأثیرگذار در حل مشکلات است.

شیویاری خواستار حمایت خبرنگاران از وی در جهت حل مشکلات شهرستان میانه شد و گفت: شما خبرنگاران عیناً به فرماندهی کمک می‌کنید که در جبهه جنگ که نفع همگانی در آن وجود دارد، می‌خواهد پیروز شود و اگر او پیروز شود مطمئناً همگی در آسایش خواهیم بود.

در راستای حل مشکلات خبرنگاران قدم برمی داریم

نماینده مردم میانه با اشاره به مشکلات اصلی خبرنگاران گفت: خبرنگاری شغل پر استرس و بسیار سختی است و خبرنگاران مشکلات زیادی از قبیل بیمه، مسکن، حقوق و نبود امنیت شغلی دارند که ما در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و قطعاً در این روز لایحه و طرح‌هایی به مجلس می‌آید که ان شاالله در راستای حل مشکلات خبرنگاران قدم برمی داریم.

وی با بیان اینکه من خبرنگار نیستم ولی خبرنگاران را دوست دارم، اظهار داشت: برای من افتخار بزرگی است که در راستای حل مشکلات شما خبرنگاران قدم بردارم و تا جایی که حوزه کاری‌ام ایجاب کند به حل مشکلات خبرنگاران با همکاری سایر همکاران در مجلس کمک می‌کنم.

شیویاری در آخر افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت شهرستان گام بردارند و با درایت و دوراندیشی خود توجه به منافع شهرستان در سطح کلان را از اولویت‌ها قلمداد کنند و در این راه به نمایندگان شهرستان میانه کمک رسانی کنند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. آقای دکتر انتظار داریم همانند نمایندگان اردبیل،هشترود،مرند نسبت به بیان مشکلات شهرستان و طرح های خوابیده از جمله آب شرب ،منطقه ویژه اقتصادی،جاده سرچم – میانه -بستان آباد در مجلس اقدام عاجل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *