جرم سران فتنه 88 با اعدام نیز پاک شدنی نیست /9دی رفراندم ملی در دفاع از نظام و ولایت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز عبادی – سیاسی روز جمعه 5 دی 93 ، با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی در روز یکشنبه 7 دی ماه ، افزود : علی رغم تلاش های فراوان مسئولین ،متاسفانه شهرستان میانه در راستای ریشه کنی بی سوادی در سطح جامعه ، همچنان دارای آمار بالایی در سطح استان است .

حامدی امام جمعه میانه همچنین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) مصادف  با چهارشنبه 10 دی ماه ، آغاز امامت حضرت مهدی موعود را در این روز  به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت .

وی با اشاره به قرار گرفتن در هفته وقف از افتتاح مرکز قرآن و عترت امام زاده اسماعیل ( ع) در جوار مرقد مطهر ایشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی مدیر کل امور اوقاف و امور خیریه استان آذربایجانشرقی بعد از اقامه نماز جمعه خبر داد .

خطیب جمعه میانه همچنین با اشاره به آغاز مانور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق جنوب کشور ، از عنوان این رزمایش به نام " محمد رسول الله " به عنوان پیام وحدت و دوستی برای کشورهای همسایه و نمایش اقتدار و توان نیروهای مسلح در مقابل چشم جهانیان یاد کرد .

وی برگزاری این رزمایش بزرگ در منطقه را مایه امیدواری دوستان ملت جمهوری اسلامی ایران و باعث ترس و هراس در دل دشمنان نظام و انقلاب خواند .

حجت الاسلام والمسلیمن حامدی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی 9 دی در کشور با بیان این موضوع که از صدر اسلام تا کنون و از زمان تقابل حق علیه باطل ، فتنه نیز وجود داشته است ، اظهار داشت : بصیرت ، تقوا و تمسک به کشتی نجات زمان که همانا ولی امر مسلیمن و ولایت فقیه است سه عامل اصلی در برون رفت از فتنه ها می باشد .

حامدی مشارکت  85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را در جهان بی نظیر عنوان کرد و با بیان این موضوع که حرکت ناآگاهانه برخی از مردم با حمایت گردانندگان فتنه باعث شکسته شدن سلابت انتخابات شد ، خاطرنشان کرد : ضربه و جرم این جنایات بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،  با اعدام سران فتنه نیز پاک نخواهد شد و می بایست این افراد با خفت و خواری عمر خود را سپری کنند .

وی با اشاره به این موضوع که سران فتنه به هوا و هوس چوب حراج زدند ، افزود : حماسه ارزشمند 9 دی باعث افزایش اقتدار و استحکام نظام و مقبولیت آن در میان مردم  در مقابل چشم عیادی کفر و استکبار جهانی شد .

امام جمعه میانه ضمن یاد آوری حماسه آفرینی مردم و بی حرمتی فتنه گران در روز عاشورای حسینی ، خواستار یادآوری مکرر و موشکافی دقیق حماسه پر برکت 9دی شد و از این روز تاریخی به عنوان رفراندم ملی در دفاع ار نظام و ولایت یاد کرد .

وی همچنین بر آغاز جنگ نرم علیه کشور ، بعد از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت : ملاک حال فعلی و عملکرد افراد می باشد و نه سوابق آنها ، ملت شریف ایران با بصیرت و آگاهی کامل باید در مقابل توطئه های شوم دشمنان و مه آلود کردن فضای سیاسی کشور ، ظاهر شوند .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *