پرونده تغییرات فرمانداران در آذربایجان شرقی بسته شد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم،رضا استادرحیمی با تاکید بر اینکه جابه‌جایی و یا تغییر فرمانداران و بخشداران در آذربایجان شرقی تنها با هدف اصلاح امور بوده است، اظهار داشت: با تغییر برخی فرماندارن سعی کردیم در پیشبر برخی امور تسریع کنیم تا برخی از کارها با مدیران قوی‌تری به نتیجه برسد.

وی افزود: احساس می‌شود در برخی شهرستان‌ها فرمانداران ما بعد از سه چهار سال، نیاز به جابجایی و تغییر دارند تا از توان و تجربیات افراد جدید به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه فاز تغییرات فرمانداران آذربایجان شرقی نهایی شده است، گفت: تا دو هفته آتی برخی بخشداران تغییر خواهند کرد تا پرونده تغییرات تا انتخابات ریاست جمهوری بسته شود.

استادرحیمی با اشاره به اینکه تغییرات بخشدارانی در شهرستان‌های سراب، مهربان، هشترود و بستان آباد باقی مانده است، تصریح کرد: با انتصاب این بخشداران، فعلا تغییراتی را به غیر از ضرورت نخواهیم داشت.

پس از انتخابات مجلس دهم، فرمانداران مرند، هریس، ورزقان، آذرشهر، اسکو، هوراند، ملکان و عجبشیر تغییر یافتند تا یک خانه تکانی استانی برای ادامه راه اقتصاد مقاومتی و انتخابات ریاست جمهوری صورت گیرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *