طراحی نرم‌افزار جدید برای برگزاری آزمون آنلاین در دانشگاه آزاد اهر

به گزارش میانا به نقل از فارس، نادر اسدی صبح امروز در جلسه شورای قرآن و عترت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در واحد اهر، اظهار داشت: برگزاری دومین نشست شورای قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی را فرصتی مغتنم برای برنامه‌ریزی توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی ذکر کرد و اظهار داشت: این دانشگاه آمادگی دارد در برنامه‌های قرآنی واحدهای دانشگاه آزاد استان مشارکت کند.

رئیس شورای فرهنگی واحد اهر از طراحی نرم‌افزار جدید از سوی کارشناسان فنی این دانشگاه برای برگزاری آزمون آنلاین برای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی خبر داد و افزود: در این زمینه این دانشگاه آمادگی دارد تجربیات فنی خود را در اختیار سایر واحدها قرار دهد.

این مقام مسؤول توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه سایر بخش‌ها عنوان کرد و افزود: در این دانشگاه گام‌های موثری در حوزه فرهنگی و ترویج مسائل دینی و قرآنی برداشته شده و در سال‌جاری برنامه‌ریزی کرده تا با برنامه‌های تشویقی و تناسب با نیازها و خواسته‌های جوانان برنامه‌های قرآنی و فرهنگی متنوعی را همراه با اردوهای مختلف تفریحی و سیاحتی و زیارتی تدارک دیده تا این عزیزان در کنار فعالیت‌های قرآنی از سایر برنامه تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.

اسدی از راهیابی یک استاد و یک دانشجوی واحد اهر به مسابقات سراسری قرآن و عترت خبر داد.

واحد اهر پیشتاز در عرصه فعالیت‌های قرآنی است

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، واحد اهر را یکی از واحدهای فعال در عرصه فعالیت‌های قرآنی ذکر کرد.

سعید وحیدی‌مهر از میزبانی شایسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به جهت برگزاری این نشست استانی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که نکته نظرات و مصوبات این نشست منجر به فعالیت دوچندان کانون‌های قرآن و عترت در واحدهای استان برای ترویج فرهنگ قرآنی گردد.

وی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و اهر را از جمله واحدهای دانشگاهی فعال در عرصه قرآنی و برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت ذکر کرد و اظهار امیدواری نمود با تداوم این برنامه ها بتوانیم گام‌های عملی برای ترویج و همگانی کردن فعالیت‌های قرآنی در بین اساتید، کارکنان و دانشجویان باشیم.

وحیدی‌مهر در پایان از حضور امام جمعه اهر به جهت ارائه نظرات کارشناسی و ارائه راهکارهای تخصصی در حوزه قرآنی قدردانی کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *