کانون‌های مساجد در آذربایجان شرقی حمایت مالی می‌شوند

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، محمدهادی نیا در نشست مدیران کانون‌های مساجد شهرستان شبستر با تقدیر از فعالان و خادمان فرهنگی مساجد، اظهار داشت: فعالیت در مساجد معامله با خداوند بوده و ارزش بالایی دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مساجد خوب و فعال، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا با آماده سازی مساجد و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی جوانان و نوجوانان بیش از پیش به مساجد جذب شوند.

هادی نیا با تاکید بر اینکه در مساجد باید برنامه‌ها بر اساس مخاطب طراحی شوند، چراکه حرف اول را در مساجد و کانون‌های مساجد، مخاطب می زند، افزود: باید تلاش کنیم کیفیت معادلات فرهنگی، فکری و اعتقادی مخاطبین را در مساجد بالا ببریم.

وی تصریح کرد: بایددر برنامه ریزی‌ها به سلیقه اقشار مختلف مردم توجه شود، متاسفانه بسیاری از مساجد ما به تعزیه خانه تبدیل شده و محل تجمع افراد مسن شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی با تاکید بر بازگویی داستان‌های قرآنی در مساجد و خانواده‌ها گفت: باید با روش‌های جدید داستان‌های قرآنی به کودکان و نوجوانان بازگو شده و الگوهای سالم به فرزندان معرفی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی هشدار داد: اگر از نوجوانان و جوانان غافل شویم دشمنان سبک زندگی‌مان را تغییر خواهند داد.

هادی نیا تاکید کرد: باید آموزش‌های سبک زندگی در مساجد ارائه شده و سبک زندگی اسلامی به صورت عملی تبیین شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت مالی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: بر اساس سطح بندی‌های انجام شده حدود یک میلیارد ریال از کانون‌های مساجد حمایت مالی انجام شده وکمک هزینه خرید تجهیزات مشارکتی نیز در شهرها و روستاها به کانون‌های مساجد اختصاص داده می‌شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *