ششمین همایش ملی چرم، کفش و صنایع وابسته ایران در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، علیرضا جباریان فام در نشست خبری با خبرنگاران آذربایجان شرقی، با اشاره به برگزاری ششمین همایش ملی چرم، کفش و صنایع وابسته  ایران در تبریز، اظهار داشت: این همایش، ۷ مرداد از ساعت ۸ الی ۱۳ در اتاق بازرگانی تبریز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با این همایش، ۱۸مین نمایشگاه صنعت چرم و کفش تبریز از ۵ مرداد تا ۸ مرداد برپا خواهد شد، افزود: این نمایشگاه نیز در سالن امیرکبیر با بیش از ۴۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و بیش از ۶۰ غرفه ایرانی و ترکیه ای برگزار می شود.

رئیس اتحادیه کیف و کفش آذربایجان شرقی، با بیان اینکه از کشورهای ایتالیا، روسیه، ترکیه و کرواسی در این همایش علمی حضور خواهند داشت، گفت: در پسابرجام، تلاش برای افزایش کیفیت، بهره وری و توسعه صادرات صورت می گیرد که از مهمترین اهداف اجرایی  این همایش و نمایشگاه است. 

جباریان فام، تصریح کرد: تلاش می شود، در حاشیه نمایشگاه و همایش، قراردادهایی هم منعقد خواهد شد، ضمن اینکه پیش قرارداد واردات ماشین آلات روز دنیا و انتقال تکنولوژی به صورت ۵ ساله با ایتالیایی ها به توافق رسیده ایم که اگر این موضوع محقق شود، صنعت کفش پیشرفت قابل توجهی را شاهد خواهد بود.

وی، با بیان اینکه با بانکها برای دریافت وام های کم بهره جهت نوسازی صنعت کیف و کفش تبریز مذاکره کرده ایم، ابراز داشت: با نوسازی ماشین آلات آن، شاهد تحول جدی در تولیدات و بازار داخلی و صادرات محصولات آن خواهیم بود.

رئیس اتحادیه کیف و کفش تبریز، با بیان اینکه سازمان «یونیدو» به عنوان سازمان صنعتی سازمان ملل، مرکز طراحی و کیفیت خود در خاورمیانه را در تبریز مستقر می‌کند، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ماشین آلات این سازمان در تبریز مستقر و راه اندازی خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *